ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Jan Hus - 1954

2277x
Komentáře
04.02.2012, 14:41
0
FuckingHell 66jointline66 trapaci
04.02.2012, 11:34
0
Jo, tak na to jsme čuměli v hodinách dějáku, ať žije komunistická propaganda
03.02.2012, 18:30
0
Jdu si postavit vozovou hradbu, boga jego...
03.02.2012, 21:01
Jdu si postavit svou kládu, boga mého ...
04.02.2012, 15:09
Jdu si položit debrecínku na rohlík. .-))
03.02.2012, 15:16
0
Kdož jste boží bojovníci a zákona jeho, prostež od Boha pomoci a doufejtež v něho, že konečně vždycky s ním zvítězíte. Kristus vám za škody stojí, stokrát víc slibuje. Pak-li kdo proň život složí, věčný míti bude. Blaze každému kdož na pravdě sejde. Ten Pán velíť se nebáti záhub svých tělesných. Velíť i život složiti pro lásku svých bližních. Protož střelci, kopitníci řádu rytířského, sudličníci a cepníci lidu rozličného, pomnětež všichni na Pána štědrého. Dávno Čechové říkali a přísloví měli, že podle dobrého Pána dobrá jízda bývá. Nepřátel se nelekejte, na množství nehleďte. Pána svého v srdci mějte, proň a s ním bojujte. A před nepřáteli neutíkejte. A s tím vesele křikněte, skus na ně, hrrrr na ně. Zbraň svou rukama chutnejte. Bůh náš Pán křikněte! Heslo všichni pamatujte, kteréž vám vydáno. Svých hejtmanů pozorujte, retuj druh druhého. Hledíž a drž se každý šiku svého. Vy pakosti a drabanti na duše pomněte, pro lakomství a loupeže životu netraťte. A na kořistech se nezastavujte!
03.02.2012, 16:44
Ele, to Ty sám? Nebo jsi to někde opsal? ) Víš že opisovat se nemá!
03.02.2012, 18:07
Jo dobrý, to zpívá D. Landa.
03.02.2012, 21:06
To si zpíváme u nás doma, traduje se to z generace na generaci, z otce na otce už celá staletí, ani nevím, jak se to k nám dostalo. Ten text máme napsaný na pergamenovém papíře na zdi v předsíni. Podtím jsou iniciály pisatele: J.Ž., asi nějaký prapraděda.
03.02.2012, 21:20
Ele - :-))
03.02.2012, 14:34
0
jj film mam byl to frajer
03.02.2012, 14:16
0
66jointline66 and Fuckinghell-Kluci dejte nám sem potom video jak to dopadlo když jste se potkali, těším se jestli to bude v blééé, nebo v srandičkách:-))))
03.02.2012, 10:46
1
Švancenberg je navrhnutý TOP09 na prezdienta ČR!!! Když nás nedokázali němci obsadit silou šli na to ekonomicky a podařilo se. Počkejte avž všichni budem kupovat chleba za marky a budem chodit do fabrik s napísem Arbait mach frei! Pak bude pozdě na to se ptát: " A co cigáni, mají co krást? "
03.02.2012, 10:53
100komentář je můj!
03.02.2012, 11:40
Khasia - chleba za marky už asi kupovat nebudem, jestli tedy nepadne euro. Pořád ale lepší, než ho kupovat za ruble. Nechci, aby to vyznělo, že mám rád němce, to opravdu ne. Jinak co se týká Schvarzenbergů, tak od r. 1654 dostali české občanství. V 19. století působil kníže Felix Schwarzenberg (1800–1852) ve funkci rakouského ministerského předsedy, zasloužil se o potlačení revoluce 1848. Karel III. (1824–1904) se stal zemským i říšských poslancem, patřili k představitelům a tvůrcům programu české konzervativní šlechty, hájil českou otázku. Jeho syn Bedřich (1862–1939) pokračoval v otcových vlasteneckých myšlenkách, předsedal Společnosti Národního musea či Národní besedě a České zemědělské radě. ( čerpáno z wikipedie ) Kolik si myslíš, že je tu čistejch a nezkříženejhc čechů od středověku? Skoro všichni máme nějaké předky ať už vědomky, nebo nevědomky, kteří jsou třeba Němci,Židi, Maďaři, Rusové, Ukrajinci, Turci, atd, atd. Když potkáš, tak to ani nepoznáš. Kolik Čechů za války kolaborovalo a kolik nás dnes kolaboruje po německých a jiných fabrikách? Než někoho odsoudíme, tak bychom se měli zamyslet sami nad sebou. Nepíšu to, proto, že bych s něčím souhlasil, nebo nesouhlasil. Já se cítím a i vypadám jako čech, ty třeba taky a ty víš, jak se cítí třeba takovej Schvarzenberg? Třeba se taky cítí jako Čech. A já věřím, že jestli se tak cítí, tak jím i je.
03.02.2012, 12:06
Klidně ať se tak cítí, ale ať u toho nespí!
03.02.2012, 14:27
Khasia - Proč? Spánek je dobrej. Když tam melou nezajímavý píčoviny, tak se mu nedivim, že si občas schrupne.:-)) Já jsem například včera při aliho komentáře tady dole taky dvakrát usnul a ani jsem ho nakonec nedočetl. :-))
03.02.2012, 10:17
0
Velice výživná debata, můžete potom FH a 66 sem hodit nějakej komentář, nebo video, kdo komu natrhnul koule? Docela by mě zajímalo, kdo vyhraje a nebo se na to vyserete, až oba vychladnete. Což bych byl docela rád. Ne kvůli vám, protože vás neznám a ani k jednomu z vás necítím zášť, ani nic jinýho, ale nechci, aby se tu do těch stránek nějak přehnaně začalo vrtat. Je to útočiště hromady úchyláků, jako jsme asi všichni, co sem chodí. Tak vás chci poprosit, aby ste do toho sporu, pokud to v nějaký vůbec vyústí zvrácený netahaly, abychom mohli nadále ujíždět na zvrácených vidiích. Neberte to jako útok ani na jednoho z vás. Nemám důvod, chuť, ani čas se s váma o tom dohadovat. Dík
03.02.2012, 14:27
Klídek, vono to nebude tak horký
03.02.2012, 15:00
Jsem klidnej jak málo kdo tady.:-)) A myslím si to samé.
03.02.2012, 09:08
0
:107: to je prdel , FH je to s tebou sranda , jenomže musím jet vytvářet hodnoty
03.02.2012, 09:10
66jointline66 jen jdi, hodně štěstí. 8)
03.02.2012, 09:08
0
66jointline66 mě je u prdele kolik vyděláš lemple 8) u mě jsi degeš z osady a tak to zůstane. 8) tady každý ze sebe udělá Barona Von Stanfenberga a v reálu píše z PC od sperma a kávy ve špinavém, uslintaném tričku. 8) Jen dávej pozor na to co píšeš, aby někdo nepřečetl tvoje zblitky a pak nechtěl důkladně kontrolovat, tvé odváděné daně. Po takových "pseudo boháčích", jako jsi ty totiž teď jdou, jak pejsci po uzeném. 8)
03.02.2012, 09:09
blbe :107:
03.02.2012, 08:59
0
FH Ani tady nemáš odkud že to jsi ..... mně můžeš najit v Praze a to v kasíně Praha na Václavském náměstí Můžeš se ptát po Honzovi tam můžeme probrat tvůj problém
03.02.2012, 09:02
66jointline66 ano já budu po Praze hledat hloupého Honzíka 8))) najdu si tě podle vozu to je mnohem jednodušší. 8) Těchhle meďáků tu moc nejezdí, že jo. 8) A v databázi je mám pěkně naskládány 8)
03.02.2012, 09:03
jo to koukej můžeš mi vomrdat vejfuk je to Brabus
03.02.2012, 08:56
0
FH Ne nejezdim v R8 jezdím v CL 63 AMG
03.02.2012, 09:00
66jointline66 oh děkuji za cennou informaci 8) no vidíš zrovna tam kde dělám, evidujeme i takové "cenné" vozy. 8) zjistíme a uvidíme co s tebou.. Hezký den přeji.
03.02.2012, 09:04
pochlub se kde děláš na magistrátech mám super známí
03.02.2012, 08:55
0
66jointline66 jasně degeš 8)) dáš si do ikonky tady na zvraceny.cz Audi R8 a už v něm jezdíš debílu 8)))
03.02.2012, 08:47
0
66jointline66 vytočil ses to je dobře degeš ! 8)) Nádávkami a urážkami na mou adresu jsi začal, haníš tady národní hrdiny, zvlášť když sám jsi dokázal leda velkou píču a já budu jen číst ty tvoje zblitky, prašivino národa ? 8))
03.02.2012, 08:54
FH Já sem do Čr tahám na 15000 tun nafty měsíčně , jen abys byl v obraze co dělám , dneska jsi mně doopravdy nasral a bud si jistej že to velmi brzo ucítíš. Nemám na mysli to že dostaneš na hubu za to mi takovej psakvil nestoji ale budeš vidět sám ty národní hrdino co je všechno možný.
03.02.2012, 08:58
66jointline66 další zkurvysyn co vydělává na L.T.O. a okrádá stát na daních ? 8))) Nebo táháš 15 000 tun nafty, protože děláš posunovače vlaků, nebo strojvedoucího ? 8)) No teda už se třesu ty pitomečku, kdyby jsi jen věděl co dělám já v tom zjišťování bych tě měl jeda, dvě tak mě už přestaň srát ty internetový ramenáči. 8)
03.02.2012, 09:02
FH Vydrž už brzo ti zarazím prdy , krom toho já lto už skončilo v 9é letech ty burane a každej vlak kterej dojede musí být řádně proclen a zaplacená spotřební dan je to troch jinej levl ty demente kterýmu nemužeš rozumět , já na daních na rizdíl od tebe odvádím několik 00000 ročně blbe
03.02.2012, 08:47
0
FH Já makat namusím na mně dělají takový jako jsi ty , můžu ti zaŕučit že tě nechám i vyrazit z práce jestli nějakou máš postarám se o to abys poznal co to je život na hovno pak tě omrzí dělat chlapa po netu
03.02.2012, 08:49
66jointline66 štětko nevyhrožuj, nebo stratím trpělivost já a pak se budeš velmi divit komu, že jsi vyhrožoval lemple. Varuji tě naposledy 8)
03.02.2012, 08:55
:107: ukaž
03.02.2012, 08:36
1
66jointline66 vím degeši, že z národních hrdinů jde strach, poněvadž oni by zatočili s takovýma parazitama cikánskýma jedna, dvě a proto jsi tak ubohý a haníš jejich památku ty lemple na nic hodný. ! 8))
03.02.2012, 08:40
Národních hrdinů ?? Jmenuj dyt češi jsou největší zaprodanci sebe sama blbe
03.02.2012, 08:42
66jointline66 to ty cikorko chátro zlodějská nejseš 8)) UŽ jsme ti jednou psal, jestli se ti nelíbí je demokracie zbal kufr s tvýma posranýma trenkama a val do Indie, kundo prašivá o jednoho parazita méně je lépe. 8))
03.02.2012, 08:43
A co tu děláš vubec?? neměl bys někde makat na stavbě
03.02.2012, 08:45
66jointline66 degešku já dělám za PC a rukama jsem makal taky, neboj 8) Tebe bych práce mohl učit, to by ti ale musela vonět.
03.02.2012, 08:45
FH proti demokracii tady děláš bordel jen ty tobě vaděj bohatý tobě vaděj uspěšný Krom toho si vynech ty hlášky jako cokorka protože ty mně nesaháš ano po kotníky ty švorcáku pojebanej
03.02.2012, 08:54
66jointline66 jasně degeš 8)) dáš si do ikonky tady na zvraceny.cz Audi R8 a už v něm jezdíš debílu 8)))
03.02.2012, 08:30
0
66jointline66 kdyby jsi znal cikáne trochu historii, dokonce by jsi i věděl o koho jde. Bohužel tvé znalosti zůstaly tam, kde jsi skončil ty a to na základní škole a to si ještě troufám tvrdit, že nedochozené u vás cikánů je to ovšem běžná praxe. 8) Čuráka kuř svému tátovi, protože na to jsi od mala zvyklý, vzhledem k projevům, které zde předvádíš 8) Chtěl bys vědět co nosím a kde pracuju a kouřit mě nechceš ty degeš ? 8))
03.02.2012, 08:37
Ty kriple jedem zamrdanej , na mrdání se v rodině jste specialisti vy češi . Co ty tady hlásáš o nšjakým Husovi ty demente , Husa nám cpali komunisti už OD PRVNÍ TŘÍDY co si můžeš pamatovat z dom komunismu když jsi vyšel z kundy tak ti v 89 roce bylo 6?? Obávám se že jsi opravdu chorej , závidíš uspěšným lidem co jsi za vymrdance , nasereš mě a budeš chodit kanálama to ti mužu zaručit ještě chvilku mě toč a předvedu ti kdo doopravdy jsem
03.02.2012, 08:39
66jointline66 kdo ty jsi ? Jsi degeš na nic hodný a pííča k tomu 8) a pííčo dávej pozor komu vyhrožuješ, protože já mám pro strach uděláno ..lemple. 8))
03.02.2012, 08:41
FU Ty se mužeš onanovat jen tady kriple jeden Ip adresu si dneska nechávám zjistit zkurvysyne !!!
03.02.2012, 08:43
66jointline66 8)))))))))))))))))))) honeeeeeeem ať už jsi u mě ty kundoooooo ty pííííííčo ! 8)))))))
03.02.2012, 08:48
máš taky i jinej slovním krom kundo a pičo a cokorko?
03.02.2012, 08:49
66jointline66 kundo, píčo, cikorko ..nemám 8))
03.02.2012, 07:46
-2
FH K tobě se nemá cenu vyjadřovat jsi chorej dement. Tvoje maceryna piča co tě přivedla na svět z tebe musí mít teda radost , mít doma rasistu a komouše v jednom blbím ksychtě.Chtě bych vidět jak vypadáš , jaký nosíš hadry a čím se živíš , ty trubko ubohá.Vykuř nám tady všem čuráky i s Husem , Žižkou i s tou blbou Těrežkovovou kokote špinavej krpatej chcípáčku
03.02.2012, 07:37
0
ali_ vím, že se teď přiživuješ a vždy to tak bylo i za komunistů, že se přiživovali na slávě Jana Husa ale chci tě usadit do křesla aby jsis tak nevyskakoval. Jan Hus byl až tak obrovský člověk, že sice hlásal puč proti kapitálu papeženců a jiných panděrů a hamižníků ale vždy zůstal se svým lidem, což se o komunistech říct nedá v omezovaní osobních svobod atd. Jan Hus věřím tomu pevně, byl to co již dnes jde velmi těžko pohledat a to "spravedlivý, pravdomluvný demokrat" své doby. Demokracie má slabiny tam, kde jim umožní lidé aby se objevili.
03.02.2012, 07:50
debile :107:
03.02.2012, 08:32
66jointline66 těší mě FuckingHell 8)
03.02.2012, 05:44
1
FH – o jakém národním hrdinství a vlastenectví tu mluvíš? Spočítej si, kolik století žije český národ pod Němci, Rakousko-Uherskem a Moskvou. Kdyby nedošlo k poválečnému rozdělení a my bychom nespadli pod Kreml, tak pokračujeme v prvorepublikových tradicích, a máme se jako prasata v žitě…
03.02.2012, 06:01
A tomu českému národu se tak hezky dařilo pod tou nadvládou němců, že ano. K povál.ečnému rozdělení...já vím, že ti nejspíš je příjemná myšlenka, že nám byla ta Moskva vnucena z venčí. Jen nesmíš zapomínat na události které tomu předcházely. Jako zrada západu i přes všechny obrané smlouvy, osvobození ČSR rudou armádou a v neposlední řadě vítězství KSČ ve volbách v roce
03.02.2012, 07:28
Duchcat o jakém národním hrdinství tady mluvím ? To snad nemyslíš vážně ? Neumíš číst, nebo jsi dočista zblbnul ? Jan Hus byl člověk čístého srdce s dobrým úmyslem pro lidi, které znal on pro tuto zem dýchal a ty chceš tvrdit a zpochybnit jeho obrovský kus práce a napsat, že to nebyl člověk co padl pro národní zájmy ?! Ano už proto, že jsme jako národ vždy pod nějakým zlořádem byly otroky, tak je třeba si vážit takových lidí, jako byl on, který se tomu dokázal hrdě postavit ! Jen doufám, že brzy příjde takový člověk znovu a udělá pořádek s tou nespravedlností, lží nejen v naší zemi !
03.02.2012, 12:00
Čr byla osvobozena tak, jak se to upeklo na Jaltě. A o "volbách" v r.48 bych se moc nezmiňoval - dneska se tomu odborně říká puč.
04.02.2012, 18:56
1946
02.02.2012, 23:37
0
Hus hlásal na svoji dobu velice pokrokové názory. Husitské hnutí mělo lidový,revoluční a národně osvobozenecký charakter. O Borovském se dá mluvit podobně. Každopádně takovéto vlastnosti nejsou příliš žádoucí pro dnešní vládu, ve které mj. zastává funkci příslušník rodu, který byl v historii značně nepřátelský vůči čechům a slovanům vůbec.
03.02.2012, 05:35
Jak víš, jaké názory kázal? Zachovaly se ti jeho kázání na papyrusech? Ty jsi žil v té době, nebo čerpáš z tendenčních režimem očesaných komunistických frází pomatených spisovatelů? To, že Vávra natočil takovou trilogii, která byla poplatná své době, aby v národu hnila myšlenka revoluce a vzpoura proti bezpráví, ještě neznamená, že myšlenky mají hlavu a patu. Vávra natočil spoustu filmů od husitství až po ww2, ale všechno jednostranně zabarvené. Ve všem byla podprahově i zcela zřetelně zvýrazněna nenávist proti kapitalismu, který byl vždy daleko vepředu po všech stránkách než užmoulaný socialismus, který tady budovala Moskva. Proto byl režimem hýčkán a měl maximální privilegia ve filmovém průmyslu. Proto v jeho filmech hrají zejména herci blízcí politbyru KSČ, stejně jako alkoholik Štěpánek.
03.02.2012, 05:58
Samozřejmě jsi opomněl záznamy kronik i samotné dílo Aloise Jiráska. Ono by to pak asi nezapadlo do tvého konceptu že pramenem husitství je propaganda KSČ.
02.02.2012, 22:29
-1
FH BĚŽ NA VOJNU TAM TĚ TO PŘEJDE :130:
02.02.2012, 23:34
66jointline66 to by jsi potřeboval cikáne ty a hlavně lopatu do ruky 8)
03.02.2012, 07:48
Ty chrapoune ty si vem do ruky čuráka tvého dementniho fotra a vraž si ho do huby
02.02.2012, 22:28
0
Byl to bolševik :107:
02.02.2012, 23:34
66jointline66 a ty píííča 8)))
03.02.2012, 07:49
Píča je tvojue matička s otěckem že tě nedali do pastáku abys tam hulil cikány
03.02.2012, 10:39
tys tam měl jít hulit cigány
02.02.2012, 22:21
-1
jo a když už nic tak to byl aspon první kosmonaut na světě,akorát že vyduněl na startu,holááá
02.02.2012, 21:55
0
Jo jo palivo na 3 : HUS
03.02.2012, 10:38
tvoje matka je dobrá štětka
02.02.2012, 20:24
0
Musím reagovat na některé tady.. prvně Wolwe, ty si opravdu myslíš, že žiju s vědomím, že ten pán na videu je opravdu Jan Hus ?? Samozřejmě, že je to herec ! Děkuji ale za tvůj skvělý postřeh , že kamery atd. nebylo možno sehnat zhruba roku 1393, kdy se toto kázání konalo.Jeho skvělý herecký výkon mne donutil, postavit ho do role onoho reformátora té doby a děkuji ti, že jsi to nepochopil. Dále k Nekrofilnému nedomrdovi ..u tebe jsem si vždy myslel, že jsi ubožák ale, že jsi až tak ubohá štětka, která hanobí národní hrdiny a sám jsi dokázal ale takovou píču, že si troufám tvrdit, že i šváb či krysa je daleko užitečnější, než tvoje zatuchlá, odporná existence. 8). Jan Hus byl člověk, který se bil za pravdu Českých lidí, žijeme bohužel v době v které, kdyby se takový člověk objevil znova, odstraněn by byl zrovna tak. Pravda je velmi nebezpečná zhýralost v dnešní době a zvlášť v prolhané Demokracii.
02.02.2012, 20:29
FuckingHell - Člověče, mysli trochu - když roku 1393 byli už kameramani, tak logicky - musely být i kamery, ne? Jinak by kameramani byli za blázny a upálili by je (
02.02.2012, 23:35
wolwe co to hulíš za vzorek dáš mi koštnout ? 8))
03.02.2012, 10:37
lidí jako je jan hus by dnes byla spousta, problém je v tom že je systém vždycky nějak usměrní zatlačí zpět do řady. Ano jsem taky exibionistická postava, ale prostě všude kam jsem přišel jsem se setkal s tím že se mám vrátit zpět do řady a nevybočovat.
02.02.2012, 19:54
0
Super film.
02.02.2012, 22:34
Pravda ale jen díky hercům kteří v něm hráli
02.02.2012, 19:30
2
Jan Hus byl jeden z velice mála těc,kteří to mysleli skutečně upřímně a spravedlivě.Ti dnešní nenažranci...........škoda psát!
02.02.2012, 19:32
Adolf byl taky vlastnec a myslel to upřimně a spravedlivě
02.02.2012, 19:36
Hitler byl loutka kapitalistů, bez kterých by se nedostal tam kde byl. Jan Hus a Jan Žižka byli vůdcové prostého lidu...
02.02.2012, 19:45
ali - Jan Hus a Žižka byli loutkáři... tak je oba moc neglorifikuj, on si je pan Jirásek trochu poupravil k obrazu svému a národa, aby byly v našich dějinách nějací kladní hrdinové. Jan Hus byl reformátor církve, který přišel jako jeden z prvních s myšlenkou humanity a práva pro všechny třídní vrstvy. Nicméně byl hlasatelem církve a církev jako taková, byla vládnoucí vykořisťující třída. Jan Žižka byl loupežník a vrah. V mládí přepadával a vraždil obchodníky, později vypaloval kláštery a vyvražďoval jejich obyvatele. Nestyděl se nechat znásilnit a povraždit jeptišky, které mu nabídly přenocování a jídlo. Tohle ale pan Jirásek nějak opomněl. No, on to nebyl historik, ale literát. To, že je dnes jeho dílo vydáváno za naše dějiny, je trestuhodné. Je to ostatně ještě pozůstatek po bolševické diktatuře, kterou jsi ještě stále ovládán a Tvůj zmatek v hlavě se srovná až v popelnici za krematoriem, protože na svatou hřbitovní půdu Tvé ostatky pan farář nepustí, abys mu to tam nezasvinil ) A už jsme zase tam, kde jsme byli D
02.02.2012, 20:08
wolwe - nereaguj na něj, je to totální ztráta času a vždy debata o hovně s žvástama komunistický propagandy.
02.02.2012, 20:38
pedro001 - A. Hitler byl německý vlastenec z hornorakouského Branau /=)
02.02.2012, 22:09
Hitler byl magor,to je jasná věd,ale ve svém magoristickém blábolu o tom že ovládne svět věděl jednu pravdu která dodnes trvá :veškerá havět (a nejen ta černá)patří zlikvidovat a židé ,ale néé ti chcípáci co neví o ničem ale ti vlivní paraziti infiltrující se absolutně všade patří postřílet a zplynovat!!a když tak asi i ti co nic neví,protože oni se dozví a zase jsme tam kde jsme byli,skore:je to na chuj ta verbež nás dřív zaplaví než si uvědomíme že jsme měli něco dělat!!,,už ted je pozde chcíplé nudle,jak praví jisté invidium!!!
03.02.2012, 10:35
to byl křeň...jeptišky vymrdat... to mě nenapadlo, hned jdu na to.
02.02.2012, 19:21
0
Myslím že tohle je lepší http://www.zvraceny.cz/video/43937-jan-hus/
02.02.2012, 19:15
-1
Když máš peníze svět je krásnější a díky kapitalismu může být bohatej každej, ale musí se mu pořádně chtít s tím něco udělat ale jelikož většina z nás je leniva tak je přece jednodušší stále nadávat na bohaté
02.02.2012, 19:17
:-D
02.02.2012, 19:18
pedro001 - Já lenivý nejsem ) na bohaté nenadávám, nesnáším sebekritiku a líné lidi )
02.02.2012, 19:18
A jak vysvětlíš to, že ten kdo nejvíc dře tak má sotva na nájem a naopak ten kdo se válí ve správní radě má plný žok?
02.02.2012, 19:30
nejde to napsat do jediného řádku snad pochopíš jedině dřít rukama nestačí musíš hlavně zapojit mozek
02.02.2012, 19:34
ali - Práce je bezva a šlechtí člověka. Když k tomu ještě přidáš rozum, tak to nemá chybu ) Víš, myšlenka je prvotní a má větší sílu než hrubá síla. Vezmi si příklad z Lenina - na práci v životě nemákl, jen kecal a kecal, až ukecal hlupáky a udělali revoluci. Naplnil gulagy, vyhladověl celé Rusko a sám se dodnes válí v Kremlu - a tak se to dělá. Leninovi to prostě myslelo )
02.02.2012, 19:35
pedro> jsem studen vysoké školy a vydělávám si jako dělník v továrnách. Používám jak mozek tak ruce a v balíku se netopím, stejně jako 99,9% lidí které potkávám jak ve škole tak v těch továrnách.
02.02.2012, 19:39
wolwe> myšlenka není prvotní. Myšlenka je produktem hmoty. Ty taky věříš americkému snu, jak tady pedro?
02.02.2012, 19:42
ano máš vystudovanou vysokou školu ale z finančního hlediska jsi negramotny doporučuji Ti přečíst knihy od Roberta Kyiosakiho
02.02.2012, 19:43
jinak vysoka škola je fajn doporučuji všem )
02.02.2012, 19:47
pedro001 - jak tak vidím, nejsem tady sám, kdo zná podstatu úspěchu )
02.02.2012, 20:04
Ali - já věřím sám sobě a rodičům. Ti mi vždycky říkali - nevěř komunistům, je to banda prolhaná, zlodějská, která nám znárodnila fabriku, pole, lesy a veškerý majetek, strýček kvůli nim musel utéct do USA, kde si postavil novou fabriku na výrobu lodí a teď musí jako suchozemec dřít v přístavu, protože má rejdařství a vozí po moři náklady cizím lidem. Další dva příbuzné nám zavřeli do Jáchymova, jednoho strýčka popravili, dalšího ubili při výslechu… A tak jsem prostě vyrůstal s vědomím, že komunista = vrah a lump a to si myslím dodnes a nikdo mi to ještě nedokázal vyvrátit. Podívej se na minulý režim, kam nás komunisté dotáhli… a podívej se na to, jak to vypadá dnes. Kdo je ve vládě? Samý minulý komunista, který jen převlékl kabát, hraje si na pravičáka nebo demokrata. Jak se pak lidé mají dívat na demokracii, když ji drží ve svých špinavých pařátech komunisti jako jsi Ty? Přečti si něco o Solónovi, jeho reformách a základech řecké demokracie v její nejčistší podobě. E to poučné a možná pochopíš, že dokud budou lidé hlupáci a budou volit bolševiky nebo ultrapravici a jejich pohunky, pak budou jen dřít a dřít a nebudou mít na nájem a ve správních radách budou sedět zloději kteří se bez práce budou mít dobře z jejich práce. Lid má takovou vládu, respektive takové zřízení, jaké si zaslouží. Pro zajímavost – první demokratické principy vzaly za své když se ke slovu dostalo křesťanství… a pak se to už opakovalo jako na kolotoči. Ani renesance nedokázala vytlouct Lidem hlavy to, že nepotřebují nad sebou bič, ale moudrého vládce. Lidé jsou prostě nepoučitelní a drába chtějí. Svět je takový, že lidem dává co chce. Chceš Trpět? Tak trp! Dělej na ty nahoře, protože sis je zvolil, sám sis je tam dosadil. Vychováváš si nenažraná prasata, tak si je krm a nestěžuj si. Tak to na světě už chodí. Ale to Ty nikdy nepochopíš )
02.02.2012, 20:06
pedro001> ne, děkuji. Myslím, že 9 semestrů ekonomických teorií a kapitalistické ekonomie naprosto stačí. Bohužel tato pravicová propaganda tvářící se jako věda, zaštiťující se bohem a v praxi sobě navzájem odporující není není nic převratného. Výhradním zdrojem bohatství je lidská práce.
02.02.2012, 20:37
wolwe> nemusíš se mi omlouvat za to že jsi antikomunista. Ale jistě by bylo zajimavé za co byla tvá rodina perzekuována. Ale to sem nechci tahat, to už zavání dost osobní rovinou. Ty jsi s tím začal a já to akcpetovat nebudu. Tohle dáme stranou. Nevedlo by to k dobrým koncům a myslím, že to chce odstup který tímto ztrácíme naprosto. Já jem si naprosto vědom, že pro statkáře, továrníky atp je komunismus to nejhorší zlo! To jsem nikdy nezpochybňoval. Nebudu reagovat na všechno co píšeš, byť by to bylo vhodné, jelikož řádek od řádku by si zasloužil komentář. Jen naprosto okrajově. Jak v Řimě, tak během renezance byla společnost třídní. O demokracii v římě jsem samozřejmě četl. Ono římské právo je základem našeho evropského práva, tak jsem tím samozřejmě nemohl zůstat nedotčen. Postřehl jsi například ten detail, kdo měl vůbec právo hlasovat a kdo měl kolik hlasů? Pokud vím, tak se to určovalo i podle majetku a tím pádem společenského postavení. Obrovská skupina obyvatel neměla práva vůbec žádná. Ale co, je čas.. "Podívej se na minulý režim, kam nás komunisté dotáhli… a podívej se na to, jak to vypadá dnes." Komunisté nás dotáhli k vyspělému průmyslu a zemědělství. Dnes to vypadá tak jak to vypadá, to vidí každý. Kde je naše zemědělství a náš průmysl? Rozkraden, rozbit... "Kdo je ve vládě? Samý minulý komunista, který jen převlékl kabát, hraje si na pravičáka nebo demokrata. Jak se pak lidé mají dívat na demokracii, když ji drží ve svých špinavých pařátech komunisti jako jsi Ty?" Ano, kádrová politika KSČ poměrně selhala, když na tak důležitých postech jako je třeba prognostický ustav mohli pracovat a tím působit na naši republiku antikomunmisté, kteří při první příležitosti shodili masku. Tito lidé se zasloužili o restauraci kapitalismu a to je taky důvod proč mj. nedostali krimminál jako někteří poctiví soudruzi, ale spíš továrny a jiné majetky. Prostě za odměnu. Já nejsem takový. To snad vidíš. Mnohem némě nepřijemností byych měl, být jako oni. Jenže, já na to nemám jaksi žaludek, souhlasit jen z profitu... "Přečti si něco o Solónovi, jeho reformách a základech řecké demokracie v její nejčistší podobě." Ano, ale nejen o tom, nemůžeš odtrhávat teorii od praxe. Je třeba je navzájem konfrontovat. Konec konců, úzká vazba teorie a praxe, jejich vzájemná vazba je velice důležitá...dnes opomíjená nejenom ve školství ale ve většině oblastí veřejného života. "E to poučné a možná pochopíš, že dokud budou lidé hlupáci a budou volit bolševiky nebo ultrapravici a jejich pohunky, pak budou jen dřít a dřít a nebudou mít na nájem a ve správních radách budou sedět zloději kteří se bez práce budou mít dobře z jejich práce." Bolševici se voleb neučastní, alespoň ne u nás v ČR. U nás v čr máme jen protimarxistickou KSČM. Ano, volby nikdy nic nevyřeší. Jsou jen teploměrem revoluce, jek trefně řekl Lenin. Lidé nejsou hlupáci. Lidé jsou jen nejednotní a neorganizovaní. "Lid má takovou vládu, respektive takové zřízení, jaké si zaslouží." To by platilo, pokud by měl ten lid moc cokoliv měnit prostředky které mu vládnoucí třída nabízí. Není tomu tak, tudíž tvé tvrzení neplatí. Máme tu dvě strany co mají monopol moci a sem tam se vystřídají. Takoví dva kosí bratři. "první demokratické principy vzaly za své když se ke slovu dostalo křesťanství…" s tím nesouhlasím. První demokratické principy vzaly za své když se společnost rozdělila do tříd, což zapřičinilo soukromé vlastnictví VÝROBNÍCH prostředků a méně početná skupina bohatých tudíž mocných začala uplatňovat diktaturu vůči většině nemajetných. "Ani renesance nedokáz
02.02.2012, 20:43
wolwe> sakra, moc málo místa, ale dopisovat to znovu nebudu. ..
02.02.2012, 20:51
Ali - já ale psal o demokracii řecké, ne římské ) A to je docela podstatný rozdíl. To je jako bys porovnával komunismus jak ho vymyslel Marx a o tom, jak ho pak uvedla v praxi nemajetná třída alkoholických mužiků )
02.02.2012, 21:04
wolwe> špatně jsem to přečetl, vlastně spíš proletěl. Vůbec se mi nechtělo, nejsem nějak ve formě. To je asi tím, že je ten vyjimečný den .-)
03.02.2012, 10:33
jsme rád že NEjsem vysokoškolák. Já mám pod sebou dva vysokoškoláky a musím je všude vodit za ručičku a samotní nic nezvládnou. Ne vysoká škola neznamená že ten člověk něco umí, spíš je to značka toho že ten člověk nechce pracovat rukama a od takových se držet radi dal.
02.02.2012, 19:14
-1
LOOOOOOOOL FH ty sračko zase brečíš pro ňákýho vykastrovaného chcíplého sráče s jedním okem..
03.02.2012, 10:52
drž píču ty lolku
02.02.2012, 18:57
2
Jan Hus, Jan Žižka, Proti všem - skvělé filmy Otakara Vávry kteří mapují naši slavnou českou historii. Dnešní zrádci tyto filmy hanobí jako protirežimní, z husitů dělaj loupežníky a barbary..aby ne, když nám vládnou ti, proti kterým náš lid v té době bojoval a porážel je. Jak by řekl další velikán dějin, o kterém se dnes mlčí. Zle, matičko, zle! Švarcemberci zde: jeden, ten je jenerál, a druhý je kardinál; zle, matičko, zle! Zle, matičko, zle! Švarcemberci zde: jeden drží karabáč, druhý říká otčenáš; zle, matičko, zle! Zle, matičko, zle! Švarcemberci zde: jeden, ten je arcibiskup, a druhý je taky špicbub; zle, matičko, zle!
02.02.2012, 19:10
Ali - Výjimečně s Tebou souhlasím, ale fakt jen výjimečně. Nemysli si, že to tak bude i příště ) Ty jeden bolševiku D
02.02.2012, 19:14
Prý bolševiku. Taková pocta, děkuji moc.
02.02.2012, 19:15
Ali výjimečně s tebou nesouhlasím :-)
02.02.2012, 19:16
ali - )))
02.02.2012, 19:19
Takový vyjímečný den...
02.02.2012, 19:35
ali - to všechno proto, že to není z Tvé hlavy. Kdybys to sám vymyslel, tak by to byl určitě zase děsný blábol )
02.02.2012, 21:54
KURVA Ali co se stalo????konečně jednou rozumně?i když to máš vyčtené tak nevim nevim,opravdu jest to i tvúj názor?.to snad nejní možné jest ty beznabohu jeden úchylný.
02.02.2012, 18:57
0
Jaký Hus sakra? Vždyť je to Štěpánek! Ale dobře mluví! Škoda jen, že na jeho kázání chodí jen samí herci ( Politici by tam měli někdy zajít a černoprdelníci taky. Těch se to nejvíce týká. Tak je to.
03.02.2012, 10:53
už to nehul! díky