ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Pravda: Pár dní před okupací Němců jsme sami postavili koncentrační tábor pro Romy

4356x
Komentáře
06.04.2012, 20:09
0
hodně velká píčovina
11.02.2012, 18:32
0
Vždyť Beran byl fašista jak vyšitej, tomu se pak nikdo nemůže divit. Ale rasismus a antisemitismus nebyl vlastní jen nacistům, ale i těm, kteří proti nim bojovali. Nechvalně známá svým antisemitismem byla třeba tzv. Armija Krajowa, odbojová polská armáda, která odmítala přijmout do svých řad židy. Klerofašistická vláda dokonce třetí říši platila za deportaci židů. Nacismus a fašismus jsou jen politické slupky kapitalismu, ten rozdíl se smazává. V evropě 30. let bylo několik fašistických vlád, od španělska přes Polsko po Jugoslávii.
11.02.2012, 12:31
1
Těžko nazývat těch 10 paneláků republikovým ghettem, když cigánů již bude nejméně půl milionu a stále se množí geometrickou řadou. Co s nimi je na snadě, když je snaha, jde všechno.
11.02.2012, 11:45
3
NEUVERITELNE ... ZE BY NASI DEDOVE VEDELI CO TO JSOU ZA HAJZLY A MY JSME NEPOLEPSITELNI A POMAHAME TEM ZKURVENYM CERNYM NEGRUM
11.02.2012, 10:32
-1
Pracovní tábor, nejen pro cikány ale taky pro masové vrahy a nepolepšitelné devianty atd. ať si na sebe vydělaj špíny, proč by jsme měli z našich daní takovou lúzu živit. Pedro ty jsi tady jeden z těch velkých zastánců cikorek, tak jen doufám, že tě bodnou nožem pod žebrou a vezmou ti těch 50 kč, co ti matka dala kolotoč. 8)
11.02.2012, 10:54
*na kolotoč
11.02.2012, 11:13
Kdyz uz to nejde vystehovat tak idealni reseni
11.02.2012, 08:43
1
Žádný pracovní tábory , kdo by to tam živil. Tolik žrádla by stálo raketu i kdyby se jednalo o vodu a chleba , ty nepřizpůsobivý poslat do cizí země , a ostaní jako jsou nigerijci a jim podobný poslat do hajzlu taky
11.02.2012, 11:12
presne
10.02.2012, 23:53
2
Pracovní tábory jsou pro mnoho cikánů ideálním řešením.
11.02.2012, 00:00
K cikánům by jsme měli být milí, s radostí v srdci jim nechat platit z peněz daňových poplatníků letenky, aby mohli šťastně kočovat.
11.02.2012, 00:07
Kdybych věděl, že už se nikdy nevrátí, tak jim přispěji třeba i na letenku na Tahiti.
11.02.2012, 00:17
tak jim dam klidne celou svoji vejplatu
11.02.2012, 08:45
elle Tahiti?? To nemyslíš vážně taková nádhera , byl jsem tam je to pecka
11.02.2012, 10:33
66jointline66 spíš napiš, kde jsi nebyl ono to bude jednodušší asi. 8)
11.02.2012, 20:50
Klidně i Tahiti, pokud bych měl jistotu, že se už nikdy nevrátí. Aby neřekli, že jsem rasista.
10.02.2012, 23:30
0
Bolej mně záda do piči :103: asi si koupim kosmodisk , či co to je
11.02.2012, 00:14
to mas z tech drog co beres
11.02.2012, 00:27
66jointline66 - Hlavně ho nepolykej najednou, aby Ti nezaskočilo (
11.02.2012, 08:37
skullwp Ty blbečku mladej co tady dávááš rozumy stejně mladým jako jsi ty kdybys nebyl hlupák tak by sis nejdřív musel zjistit co Joint Line znamená ale jelikož jsi hlupák jako většina , tak si myslíte že joint line má něco společného s nějakým kouřením , znáte to asi z vlastní praxe...
11.02.2012, 11:09
ja sem o zadnym joint line ani neslysel,ani nvm ze neco takovyho beres...moc to prozivas
11.02.2012, 11:10
kolik je tobe starce
11.02.2012, 16:18
skullwp - je mu už sto roků.
11.02.2012, 21:48
wolwe : No tak co se divy ze ho boli zada v tomhle veku je to normalni,je spis nenormalni ze jeste zije
10.02.2012, 21:37
-3
jak je ten svět malej, s timhle manikem jsem kecal v Hořicích, když jsem měl praxi na úřadě... docela v pohodě chlap
11.02.2012, 00:13
zda se mi spis jako peknej vychcanek co si chce vydelat
11.02.2012, 02:01
i to bude docela pravda, vše co člověk činí, dělá pro nějaký prospěch... každopádně přes záporné mínusy musím říct, že aspoň něco dělá a není ten hloupý zbytek cikánů, co jen parazituje, tento alespoŇ bojuje...
11.02.2012, 11:08
ty si vtipnej to radsi at je hloupej a bere nam kazdej mesic 10 tisic,tenhle parazit je vychcanej a muze nas pripravit o stovky ne-li miliony korun tak nvm v cem je jinej nebo dokonce lepsi nez lakatosove...nazorna ukazka co vyleze s cikana ktery pobral trochu rozumu- vychcanej smejd
10.02.2012, 21:07
2
Hmm ano,kárné pracovní tábory by bylo rozumné humání řešení!
10.02.2012, 21:21
ne to by byla dyskrymynace, gadžo, pěkně budete dal platit naše socyalky a nechate se přepadat a olupovat, nebo vas rakovyna, mrdky česky!
10.02.2012, 18:41
1
Je to sice v opačném pořadí, ale to neva. Nějak si to přeberte - jsou to fakta z historie i současnosti. Není v tom žádná urážka, napadání nebo jiný projev nesnášenlivosti. Jen holé a ničím neovlivněné nahlédnutí na pravdu. Tak to prostě na světě je. Každý se s tím vyrovnejte jak umíte.
10.02.2012, 21:20
Tak teď jsem se vážně nasral a chtěl napsat něco hodně dlouhého, ale jak vidím, Ty jsi to tady vytapetoval za mě. No jsem rád, že zase nemusím hodinu něco šušnit, jen pár minut číst a mohu jít rovnou na další video.
10.02.2012, 23:56
el-magor - nikdy netapetuji, nekopíruji texty, ale dneska jsem to udělal. Poprvé. Za to se omlouvám. Měl jsem důvod. Předložit oficiální vysvětlení co je to Rom a co Cikán. Snad to všichni pochopili. Někdo to už napsal za mne a byl to někdo fundovaný a v téhle problematice sběhlý.
11.02.2012, 00:11
Rozhodně se neomlouvej, pro mě osobně to bylo přínosné čtení. Až mě udivuje, že něco takového vyplodila evropská rada pro lidská práva. Pokud jim to na web nešoupli anonymous :-) Škoda že ti ze zdejších, jež by si to měli přečíst přednostně, se tomu vyhnou jako čert kříži (či El Magor kostelu) :-(
11.02.2012, 00:38
el-magor - Věděl jsi, že první kostely - tedy v prvních deseti stoletích křesťanství - se stavěly právě na pohanských posvátných místech? Z kamenů které dříve v podobě menhirů a jiných posvátných kamenů, sloužily Keltům? Později byly tyto kostely z velké části přestavěny na katedrály a kláštery. Byl to jeden z kroků církve, jak vymýtit pohanství. Posvátna místa pohanů nešla zrušit jinak, než je překrýt něčím novým, silnějším. Také pohanské svátky byly transformovány na svátky křesťanské. Slunovrat na Vánoce, příchod jara na Velikonoce atd. Když rozrůstající populace potřebovala více svatostánků, teprve tehdy se kostely začaly stavět na nových místech… zajímavé ale je, že i u takových svatostánků mnohdy archeologický průzkum odhalí pravěké osídlení a nezřídka i obětní místa či pohřebiště. Církev si i po staletích našla zase místa, kde je určitá duchovní síla. Tak se tomu nevyhýbej, raději vyhledávej krypty pod kostely, nebo alespoň kanalizaci v blízkosti kostelů – tam je největší duchovní síla pohanství ) například taková odpadní stoka pod klášterem novicek – to by se Ti určitě líbilo )
11.02.2012, 01:20
Ano, ale stále je dost míst nabitých pohanskými silami, které dosud nejsou znesvěceny kostely a jinými špinavými monotheistickými svatostánky. Je hezké pocítit tu dávnou pohanskou sílu prýštící ze země jako gejzír života a poznání, ale poté ucítím příval negativní energie, znesvěcující tato dávno tak významná místa, sílu přesvěcení a zkrocení pohanských sil na monotheistické a rázem se mi zatočí hlava a ztrácím vědomí, navíc vše krásné, jež kdysi bylo nedílně spjato s těmito místy, náhle překryje hnilobný puch církve a všechna prvotní radost se rozplyne ve víru zmatku, hrůzy, děsu, zoufalství a zatracení. Proto se těmto místům preventivně vyhýbám a vyhledávám jiné energeticky silné body zemského povrchu, jež dosud nebyly znesvěceny ve znamení kříže, šesticípé hvězdy, půlměsíce či jiných ohyzdných a nenávistných znaků. Pochopitelně, že celé křesťanství je jen naroubováním na původní pohanské zvyky a tradice, uzpůsobení jich ku svému užitku, to proto tolik odlišností mezi přístupy k víře u všemožných národů, proto tolik rozkolů v církvi, tolik schizmat a rozštěpení, tolik církví a sekt a v neposlední řadě pozvolné procitání člověka z této mnohasetleté noční můry a pozvolný návrat k pohanství. A o těch kanalizačních stokách pod klášterem novicek popřemýšlím. Vezmu nějaké ochranné amulety, aby na mě otčenáškové nemohli a věřím, že tam najdu lecco užitečného. Nejspíše i zjistím, že ona křesťanská morálka a počestnost kristových nevěstek není až tak rigidní, jak by se na první pohled mohlo zdát.
11.02.2012, 01:43
Ele, to Tě čekají krásné věci, až pod ten klášter vlezeš ) Nicméně bych Ti ale připomenul, že kříž, jako náboženský symbol, používali i Keltové (keltský kříž), křesťané ho ochotně přejali (Krista ve skutečnosti „ukřižovali“ na kole, jak bylo v té době zvykem), dále používali Keltové i symbol půlměsíce (lunice) jako ochranný amulet ženského principu, symbol plodnosti a hojnosti. Používali svastiku jako symbol slunce a princip dne, stejně tak šesticípou hvězdu jako symbol noci, zmaru a také očisty. Vynechal jsem něco? Jo, čínského draka – drak se objevuje ve všech náboženstvích a dobách, takže nic neobvyklého. No, nezapomeň na všechny ty amulety, jestli to uneseš a nestáhne Tě to někam do těch sraček – draka si udělej raději z medoviny, ať je to stylové ) A pak napiš, jaké to bylo )
11.02.2012, 01:53
Ano, mnoho dávno tak posvátných symbolů bylo současnými náboženskými či politicko-ideologickými kolosy znesvěceny. Jediné štěstí, že můj nejsvatější symbol kosočtverce - tzv. perverská runa Pitcha (někdy též značena s úhlopříčkou ve středu a slunečními paprsky na okrajích, jež mají v přeneseném slova smyslu znázorňovat intimní ochlupení) dosud znesvěcen nebyl, či snad i ten má ve znaku nějaká pochybná církev, hlásající ohavné bludy?
11.02.2012, 02:27
Ele, buď v klidu, tenhle symbol žádná církev nepřejala. Tedy pokud vím, tak ne. A přesto ho každý zná – hodně silný symbol, divím se, že ještě není na všech kostelních vratech (
11.02.2012, 20:51
No v to pevně věřím, protože za znesvěcení nejposvátnějšího symbolu by padaly hlavy ve velkém, takovou genocidu svět ještě nepoznal.
10.02.2012, 18:37
1
Tyvole, až tohle najde nějakej čmoud z Romea.cz ... To zase bude řevu.
11.02.2012, 00:13
at si rve picus
10.02.2012, 18:37
1
Blíží se doba, kdy budou genetici prohlášení za kacíře? Začne se upalovat za to, pokud někdo vysloví pravděpodobnost o kulatosti naší planety? Pokud jsou některé rasy méně inteligentní než jiné, pak je to záležitost přírody a tu snad nikdo odsuzovat nebude. Příroda se vyvíjí a má mnoho slepých uliček. Naopak zabránit exterminaci některých ras, živočichů a květin je potřeba. Pokud příroda uzná za vhodné, sama některý druh exterminuje. Nakonec to třeba bude celé lidstvo. Éra hraní si na bohy skončila, a tak se různých genetických experimentů na člověku, nebo exterminaci některých ras, vyvarujeme. Vyhněme se manipulaci vědních oborů a naopak se s jejich pomocí pokusme řešit naše sociální otázky. To přeci nutně neznamená zavádět tábory smrti. K faktům. Přes 50% Romů je ve zvláštních školách a 56% nemá ani základní vzdělání. Ředitelka Chánovské základní školy u Mostu Monika Laurichová prohlásila, že ve škole vypozorovali následující. Rom se může sebevíc dobře učit, může mít vyznamenání, ale ve čtvrté třídě naráží na strop. Zjistila, že jim mnoho žáků, v tomto ročníku, přechází do zvláštních škol. Škola je nechává vyšetřit a oni již nestačí – mají nízkou inteligenci. „Nedokážu vám vysvětlit z jakého důvodu, nejsem lékař, nevím to,“ doplnila. Spisovatel Petr Bakalář, který napsal mimo jiné knihu Tabu v sociálních vědách a Psychologie Romů: „Pokud ten fakt, že mají nízkou inteligenci skutečně souvisí s biologickými předpoklady, tak je to neřešitelné. Pokud existuje nějaký rozdíl mezi Romy a ne-romy, tak buď bude stejný, nebo se bude zhoršovat, protože společnost se technologicky vyvíjí a oni prostě nebudou stačit. Jediná možná záchrana bude možná v tom, že stát bude dostatečně bohatý, aby mohl subvencovat široké masy lidí, které nebudou schopny adaptace. “ Pokud se pro nás nebude demografická křivka vyvíjet v plusu a pro Romy v mínusu, může naše společnost, tradice a kultura, tak jak ji známe, přestat zcela existovat.
11.02.2012, 00:12
Shrnuto to do par slov,cikani jsou tupy opice neschopny prace a slusneho chovani
10.02.2012, 18:37
2
Genetická diference inteligence .................... Otec genetiky James Dewey Watson, objevitel struktury DNA, držitel Nobelovy a mnoha dalších cen, člen mnoha akademií, univerzit a čestný doktor dvaadvaceti univerzit, pro The Sunday times uvedl, že inteligence je u různých ras podmíněna odlišně kvalitními geny. "Veškerá naše sociální politika je založena na tom, že jejich inteligence je stejná jako naše. Ale všechny testy ukazují, že není. Všichni lidé si jsou rovni, ale ti, kteří musí pracovat s černými zaměstnanci, zjišťují, že tomu tak není…“ Watsonovy výroky byly napadeny některými médii a organizacemi zabývajícími se ochranou lidských práv. Keith Vaz, spolupracující s Komisí pro rovnost a lidská práva poznamenal, že podobné názory někteří lidé na nejvyšších profesních úrovních mají. Watson začal být některými médii a organizacemi označován za rasistu a byla mu odepřena další Nobelova cena.
10.02.2012, 18:36
2
Romové dneška................. Dalo by se říci, že když mluvíme o kriminalitě, nebo dokonce drobné kriminalitě, můžeme si pod tímto pojmem představit romskou menšinu. Když Vám totiž někdo ukradne mobilní telefon, peněženku, nebo se jedná o podobný delikt, jde v 95% o Roma. 75% Romů se podílí obecně na kriminalitě, přičemž populaci tvoří 3% Romů. Jsou to šokující čísla, neboť díky těmto statistikám zjišťujeme, že ve společnosti bez Romů by v naší zemi prakticky neexistovala kriminalita (další významnou kriminalitu z procent netvořených Romy tvoří ukrajinská menšina – tedy nebýt i jich, žili bychom téměř v ideálním světě). Přibližně 80% Romů je bez zaměstnání. 60% z dětí umístěných v dětských domovech je romské národnosti. Na každou Romku připadají čtyři potraty. Kromě kriminality dnešní Romové převážně žijí také z našeho sociálního systému a živí je především reprodukce, díky které získávají sociální dávky. Dále pobírají dávky hmotné nouze a jiné. Podle statistik 87% české populace vykazuje více či méně významné známky rasistického či xenofobního chování ve vztahu k romskému etniku. Otázkou je, zdali se jedná skutečně o rasismus, tedy odpor vůči rase, nebo zkušenosti, které většinovou společnost vedou k závěru, že má Rom nepřijatelné chování. Stejně tak xenofobie zcela nevystihuje vztah většinové společnosti k Romům, neboť xenofobii, tedy strach z neznámého, mají zakódovanou všichni živočichové. Jedná se o přirozený mechanismus, který jedinci pomáhá přežít. Jde o pud sebezáchovy. Obvykle ale u Romů bývá strach a opatrnost spojena spíše se špatnými zkušenostmi.
10.02.2012, 18:34
1
Tak ať se to trochu uvede na pravou míru, předkládám nějaký textík vytvořený evropskou radou pro lidká práva - není to z mé hlavy a je to originál znění v oficiálním překladu do českého jazyka. ........ Problémy s Romy existují, odjakživa. Nic na ně nepomohlo! Poslední dobou se množí případy, které je možné vidět u Štrasburského soudu, kdy Romka žaluje stát za to, že jí nedobrovolně sterilizoval. Tyto případy pochází z minulého režimu, kdy stát, přes své veškeré snahy v romské problematice, neuspěl a nepodařilo se mu Romy převychovat. K takovým opatřením ale nepřistoupil stát, potažmo Evropa, poprvé. Vlastně jsme se Romy pokoušeli zlikvidovat již několikrát. Romský problém se totiž od počátku jevil jako neřešitelný. Nejstarší zmínka o Romech pochází z Byzantské říše (9. – 11. stol.), kde jsou pojmenováni Athinganoi (z tohoto slova je odvozené české slovo Cikán), genetika dokazuje jejich původ v Indii. Jejich počet nebyl více než tisíc osob. Slovo Rom nebylo v historii nikdy používáno. To se začalo používat díky Cikánskému sjezdu z r. 1971, kde o používání tohoto slova bylo rozhodnuto. Slovo Cikán se mezi lidmi totiž začalo používat i pro ne-cikány a to jako urážka se smyslem připodobnění ne-cikána Cikánovi v jeho povahových vlastnostech.V Ot¬tově naučném slovníku jsou jejich povahové vlastnosti specifikované takto: O budoucnost se nestarají, o povinnostech nemají pojmu. Čest je jim cizí a zásadám nerozumějí. Cit jejich jest hluboký a žádost neukojitelná. V současnosti je běžně používáno slovo Cikán, veřejně Rom. Roku 1991 v Českos¬lovenské televizi prohlásil tehdejší předseda ROI (romské občanské iniciativy) Emil Ščuka: „V Česku je běžně používáno označení Cikán, přestože je toto označení většinou Romů vnímáno jako hanlivé. Cikáni je označení deklasované sociální skupiny, Romové je označení národa.“ Z toho vyplývá, že tatáž menšina již není deklasovanou sociální skupinou, neboť nese jiný název. Skutečností totiž je, že Romové žádný národ nemají. Pořád tedy jde o stejné etnikum – Cikány, tak jak je známe již od Byzantské říše. Argumentů pro použití/nepoužití slova Cikán/Rom je více a mají podobnou logiku. V Evropě si je každý národ pojmenoval jinak. Řecky Atsinganos , bulharsky Acigan, rumunsky Tzigan, maďarsky Tzigany, italsky Zingaro, turecky Čingiané, španělsky Gitano, anglicky Gypsy, albánsky Yevk, francouzsky Gitane. Anglické a španělské názvy souvisí s bájí o jejich egyptském původu. Od středověku byli Cikáni pronásledováni. Ottův naučný slovník uvádí: Když Cikáni poznáni byli jako lháři, zloději a lotři, počali býti pronásledováni nejdříve ve Španělích, pak v zemích ostatních. Ve stol. XVI. se jim ulevilo, tu a tam dály se i pokusy učiniti z nich národ usedlý a povznésti je, ale pokusy se nezdařily.
10.02.2012, 18:35
V novodobých dějinách v Evropě proběhl také pokus Romy exterminovat a to Himmlerovým výnosem (1942) o deportacích Cikánů do koncentračního tábora Osvětim (Auschwitz) II. – Birkenau. I přes tato masivní a drastická opatření Romů stále přibývá. Z původní tisícovky se jejich počet dnes odhaduje na neuvěřitelných 10–12 milionů a demografická křivka exponenciálně roste.
20.02.2012, 22:03
Ty teplouši to je sice hezké že neco okopíruješ a flákneš nám to sem...ale to si nejdříve taky Češi musí uvedomit že kradou dalece rafiněji kradou miliony sta miliony kde se na vás hrabe cikan co ukradne čokoládu víme? pepíčku nováku
10.02.2012, 18:11
1
My jsme hrozně submisivní národ, když jsem někde v cizině, tak se stydím že jsem čech. Je to smutný.
11.02.2012, 00:08
tak to te nechapu...
10.02.2012, 16:08
-2
Jinak na tom videu jsou to kecy samozřejmě, ve prospěch menšiny.
10.02.2012, 17:23
No nvm jako ... I tak byměli dělat a ne sedět na prdeli a jen čekám c tu zas napíše GIGER co bojuje s cikánama za jejich práva
10.02.2012, 16:05
-10
Pedro ty píční výtoku zjevně jsi nepochopil, proč jsme zde video uploaudoval, chtěl jsem jen ukázat, že lidé cikány neměli rádi ještě před vpádem Německých vojsk tohle není nic nového pro informované, hodně lidi si ale myslí, že za všecho můžou ti zlí nacisti a vše je nápad psychouše Hitlera. To jen aby ti bylo jasno Degeš.
20.02.2012, 22:01
Ty z kurvy synu...:-) za prvé ! nauč se psát! máš tam chyb jak maku " a zadruhé sedni na velblouda je jet do nějake jižanské Zmně a vykřikuj tam že jsi čech hubu budeš mít jak dýni ty hlavo skopováJako by čech byl ten co je řádny občan co nikdy nic neukrad ty buzíčku
10.02.2012, 14:26
5
Tak to je další překrucování dějin a lhaní. To, co se později vžilo jako koncentrační tábor pro cikány, byl původně trestanecký tábor s lehčím výkonem trestu pro, cituji: "pro osoby práce se štítící". To byl původní záměr, zbavit se potulných zlodějů a násilníků, kteří cestovali po republice a páchali trestnou činnost. Umístění do pracovních táborů mělo zajistit jejich převýchovu a následné zařazení do společnosti - původně byli takové osoby umísťovány do klasických věznic, kde jim to rozhodně neprospělo a jen se naučili další fígle, jak páchat trestnou činnost. Pracovní tábory měly suplovat vězení a volnějším režimem a prací resocializovat člověka. To, že do toho spadli hlavně cikáni bylo dáno jejich mentalitou a způsobem života. Co si budeme povídat, známe je všichni co dovedou. Například v Letech u Písku jich byla většina z ubytovaných odsouzených. Nedostali se tam ale proto, že byli cikáni, dostali se tam z toho důvodu, že páchali trestnou činnost a pobyt v pracovním táboře byl jen lehčí formou trestu – pokus o převýchovu. Právě taková zařízení, kde by se nepřizpůsobiví občané naučili makat a start se o vlastní ekonomické zabezpečení nám dneska zoufale chybějí. Nemyslím tím ale jen nějaké tábory a věznice! Mám na mysli celkový systém, který by umožnil lidem dokončit základní vzdělání, přinesl jim pracovní gramotnost – to znamená pochopit základní požadavek společnosti – chceš tady žít? Vydělej si poctivě sám na sebe a přispěj do společné pokladny těm, kdo například ze zdravotních důvodů nemohou, jsou staří, nebo naopak děti, kteří se na aktivní život teprve chystají. Dal prostě najevo všem vychcánkům jednu věc: nechceš se do takového systému zapojit? Pak ale od něj žádné výhody a podporu nečekej!
10.02.2012, 14:33
Wolwe no je to pěkný ale nvm cikánnům nepomůže ani svědcená voda Tak nvm jestly by jim pomohlo pracoviště By to tam vše rozkradli
10.02.2012, 14:43
asi tak CALDAM.já sem v Ostravě vyklízel byty po cigánech a takovej masakr ste neviděli!nasrany všude (i ve vaně),vyrvany radiatory,bojlery,dráty ze zdí...nebo urvali okapy a parapety,a do baráku začalo zatíkat.no světe div se.. propadla se střecha kvůli podmáčené zdi.no co?od města dostali náhradní ubytování...tak my se o ně staráme.
10.02.2012, 15:24
Pekne a pravdivo napísané.
10.02.2012, 16:07
Ani přesně napsáno, jen je škoda, že se tyto "akce" nezachovaly.
10.02.2012, 16:12
*ano
10.02.2012, 22:06
Jsem rád, že to někdo zavčas uvedl na pravou míru, než by se toho tady nějaký lidskoprávní aktivista chytl a začal z toho vyvozovat absurdní hovna.
10.02.2012, 14:22
2
Kokotina Žádné pracoviště Měli vykopat jamu a udělat stoho masovej hrob ^^
10.02.2012, 13:45
-7
je nádherny jak si my češi myslíme jak sme dokonalý nekradem a za války jak se k nám schovívavě choval sám Hitler do dneška někteří čští lidé například zde na tomto serveru sympatizují s tímto masovým vrahem...( Hitler nechal stavet tábory ano jooo dobře to delal..že Twistet..? a další příznivci
10.02.2012, 14:05
ty budeš taky asi jeden z těch tmavších že?
10.02.2012, 14:27
depres - píše, že je Čech, no, nevím, možná Čech z Indie )
10.02.2012, 14:44
asi tak wolwe )
10.02.2012, 14:59
klidně mě napiš taky, a když se ti tady nelíbí tak táhni tam kde se ti líbit bude. Ta Indie jak píše wolwe bud ei pro nás ideální, je dost daleko
10.02.2012, 15:27
GREYWOLF:nerozumím řeči tvého kmene.něak tvůj koment nedává smysl.já nejsem cigán.já sem tady doma tak co v indii
10.02.2012, 16:10
coke Duzda opět jsi ukázal, jak stylem psaní tak degenským jazykem, kam patříš cikorko. 8))
10.02.2012, 18:55
všech 6kokotu napsalo řádnou píčovinu)) ja o voze a kokoti o koze)) píši jasne čitelně a česky) tak jaká pak Indie) chápu to tak, že pokavat budu psát cokani do plynu ..cikány zlikvidovat budu čech jako prase..? pokud budu psát opacne tak jsem černý cikán..? pha) ja zapomel on Mr.Hitler čechy miloval jako sve bratry ( Bláznivý češi se svýma komenty na www.zvraceny.
10.02.2012, 18:56
všech 6kokotu napsalo řádnou píčovinu)) ja o voze a kokoti o koze)) píši jasne čitelně a česky) tak jaká pak Indie) chápu to tak, že pokavat budu psát cikani do plynu ..cikány zlikvidovat budu čech jako prase..? pokud budu psát opacne tak jsem černý cikán..? pha) ja zapomel on Mr.Hitler čechy miloval jako sve bratry ( Bláznivý češi se svýma komenty na www.zvraceny.
10.02.2012, 19:10
Indii cpi tvojí matce, třeba by jí řádně protáhla ja jsem tady taky doma, pepíčku nováku, a moc se s tím nechlub ona neni nejak moc atraktivní víš..? pepíčku,
10.02.2012, 21:42
Wolwe & Depres: však oni se také hlásí k Čechům (podle toho, jak se jim to hodí), třeba při posledním sčítání lidu se u nás k romské národnosti přiznalo, teď přesně nevím, bych kecal, ale jen pár desítek tisíc snad.
10.02.2012, 21:57
A coke, ty se k tomu laskavě nevyjadřuj, když o tom víš hovno. Přejete si, aby se nepaušalizovali cikáni, ale sami děláte totéž - každý, kdo nemá rád cikány, je pro vás automaticky nácek, ale je nenávidí (krom pár vydlabaných hlav tvého, gigerova a kalimerova typu) úplně všichni, tak to se copak celý národ hlásí k nacismu? To je poněkud ubohá dedukce, i když pro vaše mdlé myšlenkové pochody více než dostačující. Jen tak na okraj: koncentrační/sběrné/pracovní(nazvěme si to jak chceme) tábory nejsou nacistickým výmyslem, dávno podobné tábory využívali Sověti, Briti v JAR, či Španělé v latinské Americe. Němci to jen dotáhli k dokonalosti, ale zpět k tématu. Odpor vůči cikánům provázel lidské pokolení po staletí a všude, kam tito přišli. Neexistuje národa, jež by s nimi neměl problémy. To jen dnes, že je v módě boj za rovná práva menšin, tak řada lidí v sobě tento odpor potlačuje a navenek proklamuje líbivá multikulturní hesla, to je však jen utopií a zhoubnou ideologií dneška. Doufám, že ideologií brzy překonanou, jelikož v hávu ušlechtilých myšlenek nás nese do záhuby.
11.02.2012, 01:02
el-magor – Koncentrační tábory nejsou vynálezem ani středověku. Stavěly a využívaly je veškeré kultury napříč dějinami. Ve staré Číně na počátku dynastie Chan byla existence koncentračních táborů celkem běžnou záležitostí. Zpravidla v nich pobývali zajatci – převážně Mongolové. Ti končili v lepším případě jako kastráti v otroctví, v horším případě, mnohdy jako nepovedení kastráti, pohozeni kde se dalo. Používali se především na práci, ale také, a to je zajímavé, jako hnojivo a nebo potrava pro dobytek – třeba prasata lidské maso milují :8) Někteří mongolští kastráti dosáhli v Číně i celkem významného postavení v politice i armádě – ač byli stále otroky. Koncentrační tábory byly běžné i v Thrákii, Lýdii, Arkádii – všude sloužily jako zdroj pracovní síly především eliminovaly nepřátele, mnohdy celé národy. I ve starém Egyptě tohle zařízení nebylo nic vzácného. Nejlepší kusy se ponechali na práci v zemědělství nebo na úklid města, zbytek se nechal vyhladovět, nebo rovnou zahnal do pouště, kde se usmažil na slunci. Koncentrační tábory budovali i Aztékové, Močikové a Inkové – většinou se do nich zavírali vzájemně, protože nikoho jiného po ruce neměli. Takže z toho vyplývá – koncentráky se stavěly souběžně v kulturách které o sobě vzájemně ani nevěděly. Je tedy takový počin něčím vynálezem a následně kopírován, a nebo je to součást lidské povahy? Potřeba vypořádat se s větším počtem nepřátel, s konkurencí, či rovnou s celým národem, aby bylo možné obsadit lukrativní území? V případě Řecka je to jasný územní boj. V Číně se takto zbavovali nájezdníků, Indiáni takto řešili otázky nejen územní, ale i náboženské, stejně tak Egypt – ten navíc hojně využíval pracovní sílu otroků a snažil se zdravé zajatce uchovat dlouho při životě. Zajímavé je, že třeba na práci při stavbě pyramid a chrámů otroky nepoužívali – to byla práce pro bohy a vládce, otrok by takovou činnost znesvětil.
11.02.2012, 01:38
Ano, chtěl jsem tam přidat, že byly používány nejspíše i v mnoha dávnějších kulturách, ale neměl jsem to podepřeno jistými důkazy, tak jsem to raději vynechal. Ale pravda, že se v dějinách odehrávaly mnohem horší hrůzy, avšak lidské sociální myšlení a cítění bylo tehdy úplně někde jinde, takže to, co tehdy člověku připadlo jako běžné, dnes může připadat jako nebývale morbidní. Navíc v minulosti neměli tolik prostředků k efektivizaci vyhlazovacích procesů, jako třeba za 2. světové, tudíž je jasné, že kdyby měli tehdejší předkové takovou techniku jako my dnes, tak už tu dávno nejsme. A vlastně by bylo i lépe, planeta by si jistě ulevila.
11.02.2012, 01:49
Ele, oni ani nepotřebovali techniku – prostě ty, co je nepotřebovali, nechali umřít hlady nebo zmrznout. Bylo to rychlé a efektivní. S nějakou etikou si problémy nedělali – vítěz bere vše. Indiáni se nezdráhali přebytečné zajatce ihned pozabíjet. Část jich obětovali, některé průmyslově zpracovali – kůže, maso… jak která kultura. Někdy je za výkupné prodali zpět, nebo je vyměnili za své zajaté soukmenovce. S pohřbíváním si problémy také nedělali – příroda to vyřešila za ně. A tajit existenci takových zařízení jako za Hitlera? Proč by to dělali? Naopak – jen ať to všichni vidí. Trocha strachu nepřátel jim do budoucna v boji rozhodně pomohla )
11.02.2012, 21:00
To je pochopitelné, dříve bylo mnohem výhodnější vystavovat svoji krutost a surovost na odiv a většinou to fungovalo, vlastně to známe i z dob studené války. Obě velmoci se předháněly ve zbrojení a ybyl mír. Teď se všichni předhání v ochraně lidských práv a svobod a na každém rohu zuří válka. Ti předkové nebyli blbí, dobře věděli, co dělají. Za chvíli bude trestné i hraní fotbalu, protože mírotvůrci v tom budou vidět odkaz na minulost, kdy si vítězové kopali s uřezanými hlavami poražených. Ještě předtím zakážou sprchy, protože to symbolizuje válečné hrůzy, zákazy budou stále absurdnější, časem se nebude moci člověk ani nadechnout, protože i v nádechu je skrytá jistá forma agrese - jednak kolik mikroorganismů člověk vdechne. Některé se mu usadí na plících, ale zbytek pomře včasným zásahem imunitníhosystému, takovou genocidu přece nelze v civilizovaném světě dopustit!
10.02.2012, 12:52
5
hmm jako odskodneni by jim meli zavest plyn
10.02.2012, 14:25
tak!!to je vono!
10.02.2012, 14:28
SICKandTWISTED - to už tady bylo. Zavedli jim i vodu a elektřinu. Trubky a dráty skončily ve sběrně.
10.02.2012, 14:52
ano mali a potom ho cez noc pustit. bud by sa podusili alebo by vyleteli. Vyslo by to na rovnako. bolo by ich o par menej
10.02.2012, 11:53
4
Staré dobré zlaté časy!!!!!!! :-) Ikdyž je to moc hezké, tak nevím nevím kolik je na tom pravdy!!
10.02.2012, 11:50
0
dobry
10.02.2012, 11:12
3
Co je to za lzi ? V roce 1978 vznikl nový městský obvod Most 15 Rudolice, kde postupně vyrostla základní škola a 13 obytných bloků se zhruba 400 byty. Sem pak byli postupně přestěhováni Romové ze Starého Mostu, který padl za oběť těžbě hnědého uhlí. Pro nové sídliště se vžilo pojmenování Chanov či chanovské sídliště podle nedaleké osady u Obrnic...tak nechapu co tu melou za hovna
10.02.2012, 11:13
Co jsem slysel od pametniku ( ziji v tesne blizkosti chanova ) tak drive to bylo nadherny sidliste !!!! Kurva a oni si budou jeste stezovat ze jim daly novy byty s eletrinou,vodou a tepomenim to je fakt koncentrak jak vysity...
10.02.2012, 11:00
-3
...kdyby vyplavala celá pravda o válce na povrch, tak bychom se divili, oni Češi nebyli takoví antinacisti, ale když bylo patrno ke konci války že Němci prohrají a Rusové byli za humny, tak povstali aby se neřeklo...vychcaný český národ!
10.02.2012, 11:23
Zrovna jsem přišel ze záchodu...
10.02.2012, 15:21
Keď ti priložia hlaveň pušky k hlave a k hlave tvojich blízkych, tak človek podpíše aj zmluvu z diablom. Ale keď sa to stane a ty zistíš že sa vlastne nič nezmenilo a aj tak sa človek dostal do sračiek, tak potom už ostáva len povstanie.
10.02.2012, 10:25
0
TAK ONI UŽ TO SOU CIGOŠI NE ROMOVÉ?!
10.02.2012, 11:22
Romové jsou ti slušní co tě v noci na ulici pozdraví a nemusíš se jich bát. Cigán je divoké zvíře ke kterýmu se nikdy neotáčej zády.
10.02.2012, 15:02
to snad nemyslíš vážně, je to jedna a stejná pakáž, hovno je furt hovno i když mu budeš říkat marmeláda,,
10.02.2012, 10:17
1
Pablb FH se nás snaží zmanipulovat, tohle fakt nebude fungovat
10.02.2012, 12:49
pablb pedro001 je jiz davno zmanipulovan...
10.02.2012, 16:13
skullwp škoda se k němu vyjadřovat k Degešovi, on se svou zvláštní školou (nedochozenou) to těžko pochopí, jak je to myšleno. 8))
10.02.2012, 19:50
fuckinghell jednou jsi tvrdil že jsem Arab Žid a teď degeš ?? V pořadku s tím nic neudělám, ale u mě vždy zůstaneš nulou!
11.02.2012, 10:27
pedro001 arab a žid ? 8)) to tě tak nazval určitě někdo jinej ..degéši 8)
10.02.2012, 09:54
4
no jasne, chteli jsme se jich zbavit, tak jsme jim postavili panelaky s teplou vodou, topenim a elektrikou )) jak tohle muze nekdo sezrat?
10.02.2012, 14:32
Myokard - právě jsem se dozvěděl, že všichni, co žijí na sídlišti, jsou vyděděnci co se jich chtěl stát zbavit - tak jim postavil koncentráky z panelů. Ještě hůř jsou na tom ti, kdo si postavili vlastní dům. To jsou zase vyděděnci, kteří si museli vybudovat sami přístřeší, aby v zimě neumřeli mrazem. A pokud bydlí v podnájmu, tak jsou to vyděděnci kteří nemají na vlastní bydlení a musejí spoléhat na to, že jim někdo poskytne přístřeší. I náš pan prezident je vyděděnec protože bydlí na hradě, tedy v práci. Chudák! Nemá ani na to, aby bydlel ve vlastním domě! Prostě musí přespávat na pracovišti. Všichni jsme vyděděnci. To jsme to dopracovali (
10.02.2012, 09:24
7
Ten cigán klame a klame a klame. Cigáni odškodnenie za holokaust už nedostanú, pretože to má na svedomí Nemecko......A preto chcú zodpovednosť za holokaust hodiť na českú republiku a vymáhať odškodné od českej vlády ???? Kurva neplatíme dosť týmto špinám z našich daní.....a ešte ich bude musieť štát odškodňovať za holokaust ??? Tak toto fakt nechápem čoho sú tie špiny lenivé schopné aby sa dostali k peniazom bez práce.
10.02.2012, 07:51
0
To čumím , škoda , že to není celé.
10.02.2012, 14:33
66jointline66 - to aby se nakonec nedostala na povrch pravda, víš?
10.02.2012, 07:41
5
otevrit znova