ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Zálesák: Výroba primitivního luku

3115x
Komentáře
22.02.2012, 18:05
0
Polovina z vás si neumí ani pořádně vytřít prdel, natož vyrobit luk. Chce to taky hodně zručnosti a výběr zprávného materiálu. Zálesák ví přesně co dělá, určitě je to jeho hobby a já ho obdivuju, že to vůbec dává na net a dělí se tu o zkušenosti s váma magorama.
22.02.2012, 20:27
1. tady na zvrácených se prdel nevytírá, nýbrž vylizuje, neb jak praví stará perverská moudrost "od dob, kdy byly vynalezeny jazyky, toaletní papír je zbytečný" 2. luk si jakžtakž vyrobit umím, jen mám příliš gramlavé ruce nato, abych z něj něco strefil, 3. se správným materiálem by to asi bylo lepší než se zprávným, 4. většina nás ho obdivuje, nelze soudit dle pár machýrků, kteří všechno ví, všechno znají, všemu rozumí, všechno by uměli líp, nic pro ně není dost dobré a vše musí zkritizovat, takoví se najdou na všech diskuzích.
22.02.2012, 08:43
0
No nevím,jestli by se s tím uživil ve volný přírodě.?Myslím,že by se musel dát na sběr plodů,nebo na kořínky,ale maso by asi na jídelníčku s tímhle lukem a šípy nebylo.
22.02.2012, 11:38
u nas asi nee
22.02.2012, 18:17
No to se vsaď, že se tímhle uživíš... To není jako chodit po lese s flintou, něco vidíš a pálíš, když mineš pálíš znova. Tady se musíš koncentrovat a na všechno máš jeden pokus, jinak čekáš a hledáš dál, nehledě že se lovilo většinou v momentu překvapení, kdy se k tomu zvířeti přiblížíš na tu vzdálenost, kdy je velká šance že se trefíš s nejlepším účinkem. Jinak postupem času se ty zbraně, jako dnes samozřejmě zdokonalovali.
21.02.2012, 21:44
0
ještě ten provaz si měl vyrobit
21.02.2012, 22:43
Njn zas takovej tvrďák holt není :-/
22.02.2012, 02:38
Kdyby to byl tvrďák, tak si tam natáhne šlachu z vlastní nohy
22.02.2012, 22:54
Ele, ale šlachu z Tvé nohy by ještě zvládl Bacha na to, až Tě bude strejda zvát na lov, že Ti něco ukáže (
22.02.2012, 23:09
Z těch mých perforovaných šlach by toho moc nevyrobil. To už by udělal líp, kdyby si udělal tětivu ze smaženého sýru.
23.02.2012, 20:15
el-magor - to chce vyzkoušet, jinak se pravdu nedovíš. Prostě jednu šlachu obětuješ. Na pokusy.
21.02.2012, 20:52
4
Na Cokeho by ten luk stačil 8)
21.02.2012, 21:19
jo, ale musel bys ho s něm umlátit
21.02.2012, 20:23
0
nojo do sena, ale bych chtěl vědět, jestli by s tím skolil aji divočáka.a co to bylo za sračku, čím lepil ty hroty? To vypadalo jako kdyby nastříkal spermaa obalil to v popelu.
21.02.2012, 22:43
Tipl bych, že to byla smůla obalená popelem. Po zahřátí je z té šlichtičky obstojné lepidýlko a po zchlazení to ztvrdne.
21.02.2012, 19:02
0
Jestli příjde konec světa tak tyhle lidi ho přežijou . Vyraběl jsem luk podle tohodle maníka z jasanu ale bylo to tvrdý lepší je ta líska. Musí to bejt měkký a pružný dřevo. Pak jsou taky lidi který to doma na ponku ohejbaj podel nějakýho kovovýho vzoru chytaj to truhlářskejma svorkama a dřevo(luk) pak získává onen tvar.
21.02.2012, 18:08
0
Taky mohl řict z jakyho stromu ten luk vyřezal.. vypadalo to na javor..?
21.02.2012, 18:16
Vždyť to tam říkal, z lísky, jen to trochu zahuhlal.
21.02.2012, 18:34
Dik, je možny že to tam zahuhlal, ja mu většinou rozumim tak každy třetí slovo...Myslíš asi lískový ořech? No ten roste buď jako stromek- to určo neni tento připad, a nebo takovej podobnej keř, ale ten mi to taky moc nepřipomíná :-(, ten taky vypadá jinak a nedosahuje takovyho pruměru..
21.02.2012, 18:35
jo.. 2:06 to zahuhlal
21.02.2012, 22:39
Ale jo, je to obyčejná líska, v lese takto roste. Vypadá jinak než zahradní forma, navíc ve spodním patře lesa nevytváří tak hustý keř jako solitéra v zahradě, ale roste spíš do výšky.
22.02.2012, 02:54
Nelido - z javoru by to dost dobře nešlo - je to málo pružné a praská to. Nejlepší dřevo (u nás rostoucí) na luk je tis, pak líska (lískový ořech) a jasan. Líska musí být čerstvá - jakmile vyschne, tak praská. Tis je lepší vysušený, jasan čerstvý i vysušený. Můžeš si taky vyrobit kombinovaný luk - nebo ještě lépe samostříl - na jasanové jádro lučiště dáš z vnitřní strany rohovinu (ta bude při napnutí luku nebo samostřílu v tlaku) na vnější stranu natáhneš šlachy (ty budou namáhány tahem). Celé to omotáš čerstvou a ve vodě rozměklou kůží nebo šlachou a necháš vyschnout. Tím se to stáhne a máš hotovo ) Na tětivu je z přírodních materiálů nejlepší šlacha napuštěná pryskyřicí (tou lepil i ty hroty) a tu v místě, kde se opírá šíp, omotáš ještě šlachou. Dostřel takového luku (dlouhého, tzv. „anglický“) je až 250 metrů – docela slušný výkon. Samostříl / kuše napínána kladkou má dostřel podobný. Účinnost šípu v cíli je stejná jako u palné zbraně ) Je to sice pracné, ale efektní. V případě nutnosti to docela obstojně umožní přežití.
21.02.2012, 17:48
-3
jednim slovem blbec))
21.02.2012, 16:08
0
A já volodroid se vždy sral s klackama, s nožíkem pižlal větve a strýček si v klidu dojde k malému stromu, sejme ho mačetou, prostě se s tím narozdíl ode mě nesere. Chjo ;-(
22.02.2012, 03:04
Ele - a já technik militarista se na čundry vždycky tahal s kulometem, který jsem si vezl na svém tanku, který mi byl zároveň příjemně vytopenou chatou, nedobytnou spižírnou i dopravním prostředkem, abych si neochodil pantofle Na cestách to má tu výhodu, že se Ti do toho nedostanou policajti, když Ti chtějí dát pokutu a nemůžou Ti ani strčit pokutový bloček za stěrače, protože to má pneumatické ofukování skel průzoru. Popravdě řečeno, s policajty jsem se na cestě potkal prokazatelně asi jen jednou, a to jsem zjistil až po návratu domů, když jsem našel v jednom z pásů namotané dráty se zbytkem modrého policejního majáčku. Vím přibližně kde jsem je potkal, protože to při jízdě trochu drclo, ale mohlo to být i něco jiného. Většinou ale takový zvuk (podle vlastních zkušeností) vydává kombajn nebo jiná zemědělská technika, když přes ní jedu (
22.02.2012, 23:33
Já jsem přesný opak - snažím se minimalizovat svůj civilizační vliv na lesní ekosystém, takže chodím všude zásadně nahý, vybaven pouze dřevěnou holí a pazourkem. Když je hodně kosa (pod - 20 °C, tak si hodím přes bedra nějakou tu lišku a aby nezebaly nožky, tak nazuji na nohy ptačí hnízda. Někdy to mám i s bonusem - onehda jsem si tak pochutnal na mladých kosáčatech a několika kukaččích vajíčkách.
21.02.2012, 14:57
1
tetiva asi neni z prírodného matrošu co?
21.02.2012, 16:15
Mr.Crowley - No očividně jo, ale dala by se udělat z koňských žíní, zvířecích šlach a střev či splétáním lýkových vláken, ale to je celkem piplačka, pochopitelně je lepší donést si ji z domu.