ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Krutost na zvířatech

Komentáře
06.01.2013, 17:09
0
lev je stavbou těla i mentalitou masožravec - tzn. má dravé instinkty a trávící systém k tomu uzpůsobený..... Klidně dál žij v domění, že tohle video je jen nějáká konstrukce "ekoteroristů" Zvířata se řídí instinkty, ale nám byl dán mozek .... ovšem ty a mnoho dalších lidí ho očividně odmítá použít....
06.01.2013, 18:37
Nemůžeš takhle myslet, protože se z toho zákonitě musíš zbláznit. já rozumím jak to myslíš ale za to, že je někdo dement a zachází se zvířaty krutě přeci nemůže ten kdo jí maso. Nebot kdyby jsme všechno brali takhle nesměli bychom používat a jíst vůbec nic, protože třeba traktor, který zklízí tu tvou soju je poháněn naftou a ta se získává zas na úkor někoho jiného, pole se hnojí a stříkají chemií a ta zabíjí či škodí dalším živočichům. Takže kde je chyba?
06.01.2013, 18:56
Ale ten traktoj je potřeba v obou případech .... okolo 80% produkce obilnin, sóji a luštěnin jde na vykrm hospodářských zvířat nehledě an to jak moc je to neefektivní když porovnáš plochu obilnin a sóji které by uživily tebe a plochu obilnin, které sežere taková kráva, než sníš tu krávu... krom toho .... dej malému dítěti do jedné ruky třeba křečka a do druhé jablko .... pokud začne jíst křečka a házet si s jablkem tak pak jsme asi fakt všežravci nebo masožravci....
06.01.2013, 22:35
Je jasné, že na vyprodukovanou energetickou hodnotu potravin připadá 10x větší ekologická stopa u živočišné výroby než u rostlinné, planeta unese mnohonásobně více vegetariánů než masožravců. Maso nám slouží spíše jako zpestření stravy, jejíž hlavní složkou by měly zůstat nadále rostliny. Zvláště v době vzrůstajícího přelidnění je toto téma dosti palčivé. Proto se počítá s tím, že cennou potravní komoditou do budoucna bude hmyz. Opomíjení a zavrhovaní živočichové, ale nachází se v takových hojných počtech, že množství hmyzí biomasy značně převyšuje savce.
06.01.2013, 13:58
0
Hele nejseš jeden z těch ekoteroristů??? Říká ti něco pojem potravní řetězec?? My jsme na vrcholu tohoto řetězce! Běž a ukaž to třeba lvům a donuť je aby nežrali maso, protože se to nemá! Podle tebe je příroda nehumání? Tohle video je jen propaganda ekoteroristů! To, jak ty krávy vyseli za nohu a některé se škubali, tak to už byl jen tik a nevěděli o tom, protože byli už dávno mrtvé! A mimo jiné, jak chceš dostat poraněnou krávu na jatka? Jo, jasně, ty by si jí tam asi odnesl v náruči!!! MAGORE!!!!
09.01.2013, 23:49
Co? Lev je ale masožravec ty trubo. Proč bych ho nutil potlačovat jeho přirozenost?
06.01.2013, 00:13
0
a pro ty co si myslí, že tohle se děje jen v americe, tady je video jak se to dělá v někde v asii.... http://www.facebook.com/photo.php?v=420901831314393
06.01.2013, 00:23
takže jestli vám vadí nadřazenost nad zvířaty...... každý kdo schvaluje zabíjení zvířat se nad ně nadřazuje..... hittler chtěl vyhladit židy, protože pro něj byli všichni nečistí, krom árijské rasy..... a jak ho odsuzujete ? ale sebe sami ne ??? zvířata cítí úplně to samé co my.... strach, bolest, lásku ke svému potomku.... takže ten kdo to schvaluje se nad zvířata nadřazuje a taková mezidruhová nadřazenost nebo chcete-li mezidruhový rasismus má dokonce svůj odborný název a to speciesmus..... humánní porážka ??? rychle a bezbolestně ? To dělali židům taky většinou plynem nebo střelou do srdce....
06.01.2013, 01:55
Srovnáváš nesrovnatelné - vyhlazování židů je v rámci jednoho druhu, navíc nešlo o vybíjení z důvodů potravy, ale jen tak z rozmaru, ze zvrhlé ideologie pár vymytých hlav. Zatímco zvířata jsou ve většině případů vybíjena pro potravu a jde o mezidruhový boj, což není přírodě nic cizího. To je úplně odlišný případ. Karnivorie (masožravost) je v přírodě běžným jevem, to by pak byli rasisti všechny šelmy a dravci, což je blbost. To, že je člověk rozumem obdařený tvor, uzpůsobil si to tak, že nemusí lovit, ale potravu většině zaopatřuje část populace, aby zbytek mohl budovat společnost. To je důvod, proč jsme nezůstali v jeskyních jako pračlověci, ale dostali jsme se tam, kam jsme se dostali. Souhlasím, že se k přírodě chováme otřesně, nadřazenecky, povýšeně a proto doufám, že naše světovláda brzy skončí a evoluce náž druh zahrne hlínou, nicméně to nic nemění na tom, že tebou propagované teorie jsou do značné míry zcestné. Naším cílem by neměl být zákaz pojídání masa, ale apel na mnohem přísnější podmínky na jatkách, tvrdší tresty za týrání zvířat (i kdyby se přestalo jíst maso, jatka jsou jen jedním z mnoha příčin týrání - domácí zvířata, týrání volných živočichů jen pro zábavu), potřebujeme mnohem větší osvětu ve společnosti, nápravu morálky celé společnosti, přestat brát zvířata jako pouhé věci, obchodní artikly, ale pohlížet na ně jako na sobě rovné druhy. To ale neznamená znásilňovat pohlavní řetězec. Člověk se živí masem už tisíce let, za tu dobu se metabolismus do značné míry uzpůsobil na využití živočišných bílkovin. Co znám vegetariány, tak jde z valné míry o chřadnoucí jedince. Dnešní oplácaná hamburgrová generace je zase opačný problém, vše je třeba provozovat s mírou. Navíc tím, že se přestanou jíst zvířata, se náš vztah k nim nenarovná. Lidé se taky navzájem nepojídají, a přesto se mezi sebou chovají jako hovada, ta krutost je v nás zakořeněná a bude ještě dlouho trvat, než ji potlačíme. Pokud vůbec.
06.01.2013, 02:28
Tou zcestnou teorií jsem pochopitelně myslel přirovnání využívání zvířat k holokaustu a stavění speciesismu do roviny nacistické ideologie, jinak souhlasím, že neseme spíše znaky býložravců, ale jak už jsem psal níže, je to jen jeden z mnoha aspektů, kterými se odlišujeme od naší přirozené role v ekosystému (kterými se lišíme a vyčleňujeme od zbytku biosféry) a je pošetilé snažit se nás zrovna v tomhle bodu narovnat, ale ostatní aspekty účelově opomíjet.
06.01.2013, 17:17
ano je to trochu jiné, než vyhlazování židů..... je to mezidruhový rasismus, ale princip je stejný, jelikož zvířata cítí emoce, bolest, strach atp... stejně jako my..... a ohledně toho, že se masem žívíme tisíce let .... ano je to pravda .... masožravci také dokážou strávit rostlinou potravu..... ale my jelikož máme dlouhá střeva tak si sice bílkoviny z masa obstaráme, ale tělo si bohužel veme z masa i škodlivé látky.... jako zvířecí protein, cholesterol, mnoho tuků a také růstové hormony a různé preparáty, které do zvířat napíchali na velkofarmách..... Jsem ale rád Ele, že se o tom dokážeš bavit jako člověk a ne jako někteří blbci s omezenými názory a IQ seschlého lejna
06.01.2013, 22:28
Tak nadávkami, urážkami a výhružkami se nic nevyřeší, i když i já si tady čas od času od srdce zanadávám, když mně puknou nervy. Spíš by mě ale zajímala jedna zásadní věc. Odsuzuješ masožravost lidí a argumentuješ tím, že nejde o naši přirozenost, jen hluboce zakořeněnou tradici. Jenže tak je tomu se všemi našimi návyky. Chcete-li se oprostit od všech zakořeněných tradic, jež nás tak odvracejí od naší přirozenosti, tak přestaňte používat PC a veškerou techniku, ta je s námi 1000x kratší dobu než masožravost. Na výrobu takového počítače byla zdevastována také značná část přírody. Předpokládám, že nechodíte nazí, přitom i odívání je výdobytkem posledních pár desítek tisíc let, od doby ledové. Stejně tak písmo a potažmo i řeč je stará zakořeněná tradice, neandrtálští předci také nic z toho nepoužívali. Chcete narovnávat naše vztahy ke zbytku přírody, ale využíváte jen ty aspekty, které se vám hodí, přičemž ostatní civilizační návyky opomíjíte. Je mnoho věcí, v nichž jsme se vyčlenili od přírody, celé naše lidství je založeno na vykořisťování této planety, už od dob, kdy jsme se rozběhli po světě, takže začlenit nás zpět do naší původní role v ekosystému je nesmysl. Že jsou požadavky, jenž jsem uvedl, nesmyslné? Ano jsou, ale patří na stejnou úroveň jako váš apel na zákaz konzumace masa. Ke zmiňovaným kardiovaskulárním chorobám a rakovině nemohu nedodat, že jsou také projevem celkově špatného životního stylu. Samá chemie, stres, nedostatek pohybu, znečištěné životní prostředí, nekvalitní strava, příliš mnoho tučných jídel, alkohol, kouření, ... je mnoho důvodů, proč tomu tak je a nelze vše svádět na jeden jediný. Růstové hormony, rezidua antibiotik a jiné sračky, to je případ sám pro sebe. To, co jíme, má od skutečného masa daleko, ale s rostlinou výrobou to není o mnoho lepší. GMO, pesticidy, umělá hnojiva apod. Co všechno je člověk schopen obětovat na kvalitě potravin pro vyšší produkci, a tím pádem vyšší zisky. Nicméně já osobně se přiznám, že bez masa bych žít nedokázal. Tedy dokázal, ale můj život by tím byl hodně ochuzen, a není to kvůli reklamám, prostě masná strava je pro mě mnohem chutnější. Párkrát už jsem byl delší dobu na rostlinné stravě, z různých důvodů, ale vždy jsem se s pocitem radosti opět vrátil k masu. Poznám to, jak si tělo vnitřně maso vyžaduje.
07.01.2013, 16:09
Tak určitě to není lehké.... není to jen o chuti masa ale také o tom, že všechny zvířecí produkty obsahují zvířecí protein a ten je návykový... takže když se chut umocní návykem, je těžké přejít na rostlinou stravu. Já osobně nejsem veganem, pouze vegetariánem (tj nejím pouze maso) a vyzkoušel jsem mnoho vegetariánských výrobků.... mohu říci, že se i tady najde spousta výrobků, které stojí za prd.... ale vždycky si člověk najde něco, co mu zachutná. Nikdy to nebude chut masa, ale bude to chut, která bude stejně hodnotná avšak jiná. Ohledně odívání a jiným devastacím planety... No já například investuju pouze do pořádných bot. Zbytek oblečení (trička bundy apod.) se dá sehnat na hrabárnách - organizované akce, kde přivezou z ameriky která plýtvá věcmi a každý den mění módu - všechno to oblečení většinou ani nepoužité naaházejí do pytlů a u nás se to vysype a prodává za 20 korun kus.... a mnohdy tam jsou špičkove značky... takže ve všem jde šetřit. Ohledně toho, že globální problémy nejdou vyřešit pouze nějákým zákazem konzumací masa - ano je to pravda .... nikdo nemůže celkově naráz se oprostit od všech špatností a návyku apod. Jde o to něčím začít.... Když o tom každý bude jen mluvit nikam se nedostaneme - dostaneme jen to, že o tom každý bude vědět, ale nepohneme se z místa. Každý by měl začít u sebe a změnit sebe, protože každý z nás je součástí světa, tudíž změníme-li sebe, změníme svět - Asi tak bych to shrnul
07.01.2013, 16:14
Ještě ohledně těch hrabáren - je jasné, že lidé o takových akcích a alternativách v nakupování neví. To je jasný důsledek toho, že jsme ovlivněni reklamami a televizním šílenstvím, a jelikož je oblečení na těchto akcích tak levné (pouze za cenu kde jsou zahrnuty náklady na výrobu) tak si nemohou dovolit nějáke reklamy... Kdo chce ušetřit, ušetří a ještě u toho může omezit důsledky a vlivy konzumní společnosti.
07.01.2013, 19:51
Já jsem o hrabárně slyšel, ale ještě jsem na žádné nikdy nebyl. Musel bych si zjistit, kde a kdy se to koná. Dají se tam sehnat i nějaká metalová trička, nebo to je samá main streamová móda?
08.01.2013, 13:05
No určitě .... já si rád kupuji jednoduchá a jednobarevná trička..... našel jsem tam třeba modré tričko z volební kampaně z Ameriky s nápisem Vote Democrats ..... no těžko se o hrabárnách dozvídá, ale když už tam jsi, můžeš jim napsat své číslo do registru a pak ti posílají sms, když se nějáká koná ....
05.01.2013, 23:49
0
..strilet ty mrdky co to provozuji uplne stejne,jatecni pistoli do hlavy a treba trikrat kdyz se bude skubat..je to humus svinstvo..
09.01.2013, 23:52
Fakt jo??? HEEEEEE TAK TO MÁŠ PRAVDU! Ti vegani by se fakt měli střílet, mě je jedno jestli chcou lepší svět pro mé děcka! Jsou to moje Děcka a já rozhoduju kdy jim zkurvím život a kdy ne. Takže střílet vegany!!!!! JOoo ustřlte jim palice!!!!! Jak omezené.
05.01.2013, 20:59
0
Na video se koukat nebudu, už jsem jich viděla dost a není mi z toho vůbec dobře, ale né proto, že bych byla proti zabíjení zvířat pro maso ale ze spůsobu zabíjení. Nedá se měřit jedním metrem, nebot někde je to velmi dobré a jinde hrozné ale všude hrají roli prachy, bezcitnost a naprostá lhostejnost člověka. Je přeci naprostá blbost svádět vinu na ty, co maso jedí. Jíst maso je pro člověka zcela přirozená věc už od pradávna a není to nic odsouzeníhodného, jak se tu někdo snaží naznačit. Jiná věc je ta neskutečná nadřazenost člověka nad přírodou a zvířaty a ta nehorázná samozřejmost, že vše musí být za každou cenu, protože prachy jsou stále a čím dál více nežli cokoli jiného a o tom to je. Hamižnost, nenažranost, nabubřelost, arogance a neskutečná hloupost některých lidí.....:-(.
05.01.2013, 23:57
jo.... ale ty tím, že si to maso koupíš podporuješ lidi, kteří masný průmysl ovládají, a ti zase dají peníze těm, co to těm zvířatům dělají.... kdyby nebyl takový odbyt na maso, tak by neměli důvod to dělat. A maso sice jíme od pradávna a je to zakořeněná tradice ale to neznamená, že jsme masožravci. doporučuji http://maso.skrabalek.cz/ ..... ano je strašně těžké si připustit, že prostě nejsme ani všežravci ani masožravci.... nehledě na to, že je nám to vtloukáno do hlavy skrz televizní reklamy na kfc, mc donald, přes filmy, dokonce už i učtelky ve škole nás to učily v přírodopisu a tak se to posílá stále dál a stává se z toho náš zvyk a je to pro náš mozek a život normální.... není to ale normální pro naše tělo. Třeba se ti bude líbit další video, které čeká na schválení.....
06.01.2013, 00:08
graves-máš recht,taky jsem si o tom něco přečetl-člověk je klasickej zparchantělej býložravec
06.01.2013, 00:29
to jsem rád, že i někdo další tady na zvrácených má něco ve své hlavě.... já teda jsem zatím jen vegetarián..... nezbavil jsem se dát si mléko nebo vejce, ale postupem času se této závislosti zbavím..... stačí se trochu zajímat a i bez masa, mléka, sýra a vajec se dá udělat velmi chutný jídelníček.... je to čistě o tom zajímat se..... jenže mnohem jednodušší je, když vám někdo na pult hodí maso... no a například ohledně toho, že když člověk nejí maso, tak mu chybí bílkoviny - není to pravda .... velmi mnoho vegetariánských výrobků je ze sóji, která obsahuje kolem 47% bílkovin, takže je to mýtus. Ono je vlastně celkově jednodušší se sebou a světem nic nedělat, otočit se k takovým věcem zády a dělat, že se to neděje .....
06.01.2013, 22:30
nediv se-i já jsem byl asi 7,5 roku vegoš,přesně z těchto důvodů a moji přátelé taky,spíš ti se o to zajímali a měli o tom hafo knížek
05.01.2013, 20:17
0
Jogíni sú vegetariáni, alebo jedia len ryby (vajíčka).
05.01.2013, 19:11
0
Ani bych se nedivil kdyby bylo video starý 20 let...
09.01.2013, 23:54
Ani bych se nedivil kdybys byl 20 let pozadu.
05.01.2013, 17:10
0
Nějak se to zvíře zabít musí .. a myslim čím něžnější jatka tím dražší maso ... přeci jen dát zvířeti injekci na oblbnutí pak na uspaní potom to zvíře zabít nevim jak aby to bylo pro každého fér a potom porcovat .. nevim taky bych byl pro to aby se zvířata poráželi to nejněžnějc ale to nejde .. nechci kupovat kilo hovězího za 1 000 jen kuli tomu že ta krava byla poražená tak aby jí to nebolelo...
05.01.2013, 16:36
2
Tohle je hyenismus,ale nedělejte z toho zase globální problém.Vždycky se najdou ve všech odvětvích neskutečné hovada.Ale na druhou stranu si nedovedu představit jídelníček bez masa.Vegani,vegetariáni aj. bezmasá elita je mi k smíchu.
05.01.2013, 20:41
Ač nerada musím souhlasit.
05.01.2013, 20:52
No právě proto, že si neumíš představit jídelníček bez masa (protože v televizi je v každém filmu a reklamě propagováno maso) tak ti je to k smíchu.... líde jsou stavbou těla přizpůsobení jíst pouze rostlinou stravu - viz moje další video s názvem: Nejlepší řeč, jakou jste kdy slyšeli
05.01.2013, 21:49
graves , nemáš pravdu, člověk je všežravec a to, že je jeho tělo přizpůsobeno jíst jen rostlinou stravu je blbost. Jediné co je provda je to, že by člověk rozhodně neměl jíst maso denně, jak je dnes zvykem ale jen občas. Ale protože dnes se maso nahrazuje vším možným svinstvem, tak nemám strach, že by jsme se masem přejídali.
06.01.2013, 00:01
http://maso.skrabalek.cz/ 1. Střeva masožravců jsou velmi krátká, aby umožnila rychlé vyloučení hnilobných bakterií. Býložravci, včetně člověka, však mají střeva velmi dlouhá, aby kvasné bakterie mohly řádně natrávit rostlinnou stravu. 2. Masožravci mají dlouhé zuby a v mnoha případech zatažitelné drápy k zabíjení a přidržování kořisti, zatímco býložravci mají zuby a drápy zahnuté a někteří z nich navíc rohy sloužící k obraně. 3. Čelisti masožravců se mohou otvírat a pohybovat pouze svisle, zatímco u býložravců i do stran (při přežvykování). 4. Masožravci se nepotí, ale regulují tělesnou teplotu vyplazeným jazykem a rychlým dýcháním. Býložravcům k tomu naopak slouží potní žlázy, jimiž také z těla vylučují různé zplodiny. 5. Sliny masožravců neobsahují ptylin (jako je tomu u býložravců). Proto nemohou natrávit škroby. 6. Masožravci vylučují ve srovnání s býložravci desetkrát více kyseliny chlorovodíkové, která dokáže rozložit kosti v potravě. 7. Masožravci vodu chlemtají, ale býložravci ji sají. 8. Masožravci disponují pevným počtem zubů se zvláště výraznými špičáky, zatímco býložravci mají špičáky krátké, neuzpůsobené k trhání masa.
06.01.2013, 18:30
graves ale ty naprosto opomíjíš všežravce, ty vidíš jen černobíle a to není zdravé :-(. Co takové prase, medvěd, spousta hlodavců a ač se fretka řadí mezi masožravce i ona si pochutná na ovoci, stejně tak ježek.
07.01.2013, 19:00
nechapu proč tady řešíš lvy, medvědy, ježky a ostatní zvířata .... ty snad instinktivně ví, co žrát.... já mluvím o člověku.... ty snad medvěd nejsi ne ?
05.01.2013, 15:49
1
Ani se na to nebudu dívat. Nechci si pokazit zbytek života >(
05.01.2013, 14:36
7
Cílem by neměl být zákaz pojídání masa, ale apel na mnohem přísnější podmínky na jatkách, tvrdší tresty za týrání zvířat, osvětu ve společnosti, nápravu morálky celé společnosti, přestat brát zvířata jako pouhé věci, obchodní artikly. Karnivorie je v přírodě běžným jevem, nikterak se tím nevybočujeme, ale náš vztah k ostatním tvorům, pramenící z naší falešné nadřazenosti, je otřesný. Musíme si konečně uvědomit, že příroda se bez nás obejde, ale my bez ní nikoliv! Do vínku nám byl dán rozum, ale my, místo abychom jej využívali ve svůj kolektivní prospěch, zneužíváme jej navzájem proti sobě a ničíme vše, co nám přijde pod ruku. Tak zrůdný tvor jako je člověk nemá v celých dějinách naší planety obdoby!
05.01.2013, 14:42
Presne tak ..... človek je najväčší parazit na zemi. Jatky boli,sú a budú, len treba dohliadať na to aby tam nepracovali jedinci ktorí trpia komplexami a aby si tie komplexy neliečili na týraní zvierat.
05.01.2013, 15:46
Ele, já vím, že je to jen skrytá reklama na pojídání exkrementů, které se nemusejí většinou už zabíjet, ale stejně - navrhuji vyhubit lidstvo. Bude nám bez nás lépe.
05.01.2013, 14:32
3
Najskôr si ujasni aký je rozdiel v humánnom zabíjaní zvierat a v nehumánnom zabíjaní zvierat. Je obrovský rozdiel ak ti niekto vpáli guľku do hlavy a ty zomrieš skôr než dopadneš na zem a ak ťa niekto 2 hodiny mučí,odreže ti uši , penis a potom ti odreže hlavu tupím nožíkom. Je mi jasné že tebe by to bolo jedno akou smrťou zomrieš,lebo medzi rýchlou bezbolestnou a pomalou v bolestiach asi rozdiel nevidíš. Ja áno.
05.01.2013, 12:04
3
Co si o nás asi myslí mimozemšťani když vidí co děláme.Nedivím se že se s námi nekamarádí..
05.01.2013, 12:01
-2
Ale hamburger,by si dal každý,odkud se asi bere to maso z rostlin?
05.01.2013, 15:48
Nesnáším Hamburgery.
05.01.2013, 11:44
4
Hnus a humus.Jsem hrdý na to že nejim maso a nemám zásluhu na těchto zvěrstvech.Lidi jsou to největší zlo na tomto světě.Víc páchat zlo než lidi neumí žádná bytost.
05.01.2013, 20:46
Hmmm, no a co čtyřnozí miláčkové, pejsci a kočičky? Ty taky nenávidíš ? Nebo snad ti žerou mrkev a celer, jako ty??
05.01.2013, 20:48
Ano souhlasím s tebou.... já také maso nejím, je to jen stará hluboce zakořeněná tradice.... nehledě na to, že nejsme vůbec masožravci... nemáme ani jeden znak masožravců a praví masožravci nemají cholesterol, kardiovaskulární choroby a rakoviny trávícího ústrojí.... my máme na rozdíl od masožravců uhlovodanový trávící systém tj. že je uzpůsoben k trávení rostlinstva. Nejhorší je, že si to lidi ani nechcou připustit, protože se to pro ně stalo "normální" a do televize takové věci ani nedávájí.... však proč taky? Masný a mlékárenský průmysl vydělává moc peněz,...... je to stejné jako s ropou.... dávno bychom mohli jezdit na elektřinu. Další mé video bude mnohem zajímavější ....
05.01.2013, 20:54
ivis.... pejsi a kočičky jsou masožravci narozdíl od nás.... takže ti musí jíst maso.... zkus si o tom něco počíst, než z tebe něco "chytrého vypadne"
05.01.2013, 21:51
Vážně??? No tak to si asi budu muset opravdu přečíst nějakou odbornou literaturu, protože to jsem nevěděla. Dík za radu.....hi
06.01.2013, 02:21
"já také maso nejím, je to jen stará hluboce zakořeněná tradice" Chceš-li se oporostit od zakořeněných tradic, jež nás tak odvracejí od naší přirozenosti, tak přestaň používat PC a veškerou techniku, ta je s námi 1000x kratší dobu než masožravost. Na výrobu takového počítače byla zdevastována také značná část přírody. Doufám, že chodíš nahý, i odívání je výdobytkem posledních pár desítek tisíc let, od doby ledové. Stejně tak písmo a potažmo i řeč je stará zakořeněná tradice, neandrtálští předci také nic z toho nepoužívali. Chceš narovnávat naše vztahy ke zbytku přírody, ale využíváš jen ty aspekty, které se ti hodí, protože ty sám maso nejíš, ale ostatní civilizační návyky opomíjíš. Je mnoho věcí, v nichž jsme se vyčlenili od přírody, celé naše lidství je založeno na vykořisťování této planety, už od dob, kdy jsme se rozběhli po světě, takže začlenit nás zpět do ekosystému je nesmysl. Kardiovaskulární choroby a rakoviny jsou také projevem celkově špatného životního stylu. Samá chemie, stres, nedostatek pohybu, znečištěné životní prostředí, nekvalitní strava, příliš mnoho tučných jídel, alkohol, kouření, ... je mnoho důvodů, proč tomu tak je a nelze vše svádět na jeden jediný.
07.01.2013, 16:21
Neříkám, že je to jen jedním problémem - masem, ale je to jeden z hlavních aspektů, který ovlivnuje naše zdraví.... když jíme maso, cholesterol, tuky, zvířecí protein, růstové hormony a další věci přidávané např do uzenin nás dělají nemocnýmy -> pak si musíme kupovat léky, což je další chemizace našeho těla i devastace přírody, když se léky vyrábějí a tak by se dalo navazovat dloho. Ovšem mluvením o tom a rozebíráním toho nikdo nic nevyřeší. Je potřeba konat a něčím se začít musí. Chtít změnit svět chce každý, ale nikdo ho celý nezmění - Každý by se měl změnit sám, a tím změní svět, protože jsme všichni jeho součástí
05.01.2013, 11:36
-3
pěkné..... ještě jsem neměl video s tolika komentáři
05.01.2013, 10:53
2
pouštět to nebudu už se to viděl to video je pro zaostalý zoufalce bez kapky citu
05.01.2013, 10:50
2
ty lidi si léčí koplexi nebo je něco sere tak si vylejvaj vztek na bezbraných a nevinných zvířatech...zvíře se má zabijet humánně (rychle a bezbolestně)..tohle nemá z lidskostí ani zvráceností nic společnýho...sou to obyčejný zmetci kteří se sobě rovnýmu nikdy nepostaví
05.01.2013, 10:51
a stejně takový stejky co mam k dispozici o těch se může plno lidem nechat jen zdát
05.01.2013, 11:30
Sak oni je elektrickym proudem omraci a pak je pifnou do hlavy (nejrychlejsi smrt, moc to neboli), to ze pak kope, tak to uz se neslucuje se zivotem
05.01.2013, 12:56
werman: přesně tak, viděl jsem mnohem horší video na YT, tam se dalo bavit o krutosti, ti "lidé" tam ti zvířata mučili a bavilo je to, umlátil tele pěstma, propalovali jim rozžhavenou trubkou do krku díry atd. možná tady to video dokonce je.
05.01.2013, 15:50
warman - to s tím kopáním je stejné, jako u některých fotbalistů?
05.01.2013, 21:01
ano, ale tohle video nezobrazuje jen nějáké mučení zvířat pro zábavu atp..... tohle zobrazuje každodenní chod na velkochovech a velkofarmách..... vy si jako skutečně myslíte, že existuje něco jako humání porážka ??? jako když někoho zabiju rychle a bozbolestně, tak to mě vlastně ospravedlňuje ?? a všechno se to děje jen kvůli tomu, že člověk chce maso, bez kterého se obejde.....
06.01.2013, 02:04
Graves_and_Pits - doufám, že nebereš ani žádná antibiotika, vždyť i viry a bakterie jsou živočichové. To, že jsou menší pouhým okem neviditelní, z nich nedělá méněcenné tvory. A používat na ně takové zbraně hromadného ničení, což je proti přírodě, je přece neospravedlnitelné.
07.01.2013, 16:25
Ne antibiotika jsou opravdu svinstvo. Antibiotika jsem měl pouze když mi bylo 6 let a měl jsem opravdu vysoké horečky. Od té doby jsem vcelku zdravý, jako řípa až na sem tam nějákou rýmu a kvůli rýmě přeci nepoletím za doktorem a nebudu se dopovat práškama. Také jsem jako malý lítal po venku v zimě, v dešti - nebyl jsem tak omezovaný jako dnešní děti, které rodiče klimatizují doma aby náhodou něco nechytily a poté když jednou za čas vyjdou ven, tak jejich imunita neunese nápor bakterií a jsou z toho nemocní..... je to začarovaný koloběh.
05.01.2013, 10:37
0
uz mam hlad, asi si dam dneska kravicku.
05.01.2013, 10:17
1
tak kapitalističí a hlavně američtí "chovatelé" jsou tímhle dost známí-ono podle všeho celý to jejich zemědělství stojí za pěknou piču-vše jen pro zisk a je jim ůplně jedno,jakých prasečin se při tom dopouští(geneticky upravéné potraviny,nemoc BSE apo)-zlatý naše bývalí JZD!!!Ale takových podobných "zemědělců" začalo po tom skurveným havlově převratu být i u nás tři prdele-serou ůplně na všechno,hlavně že shrábnou dotace od chovaných kusů,nebo na oko obdělávaných hektarů..
05.01.2013, 11:37
jj tet se dovazej jedy a odpad z polska
05.01.2013, 15:51
archon - jj a prodává se to v supermarketech maskované jako potraviny (
05.01.2013, 16:07
ono stačí vidět pomalu dennodenně ve zprávách,jak se naši "soukromí zemědělci" chovají kezvířatům...
06.01.2013, 00:33
třeba jsem pro to, aby se krávy chovaly jen pro mléko, ale měly volný výběh, a mléko jim brali až poté, co odkojí tele..... ve světě to ale funguje tak, že kráva se sotva pohne ve své "cele" a po narození telete jí ho vezmou, aby pro lidi zbylo všechno mléko..... Jediné mléko, které člověk (a vlastně jakýkoliv savec) opravdu potřebuje je to mateřské....
06.01.2013, 22:29
o tom mléu jsem kdesi četl,že pro nějaký domorodce z různých pralesů a tak je mlíko smrtelný-je to jen pro mimina,a když to vypije někdo starší,může na to i zdechnout
05.01.2013, 08:51
-2
Jatka.Díky za ně.Alespoň máme co žrát.Ne jako ta svoloč v Africe a v dalších podobnejch zemích.
05.01.2013, 09:24
hlad na tebe ty nenažrané prase a co tady poslední dobou ze sebe bliješ za to by jsi měl dostat pár facek ty demente
05.01.2013, 10:07
Milousi,neboj,za chvilku ti daj prášky a budeš zase trochu lepší.
05.01.2013, 20:48
baloune písni komkrétně , kdo je svoloč? Mě by to moc zajímalo, dík.
05.01.2013, 04:26
0
ty buďiš kničemu a kdo za to asi může?