ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Píseň o Karlu Swarzenbergovi

4049x
Komentáře
26.01.2013, 23:49
0
uz jen zarvat allah aghbar
23.01.2013, 22:49
0
No to je konec - oder ende?
20.01.2013, 01:12
0
souhlasím jedině zastřelit rdši oba
19.01.2013, 11:35
0
Ty píčoooo zabijte ho někdooooooo!!!!!! Jestli vyhraje Šlafrnberg tak sme totalne vpiči.. kdo četl jeho volební plán tak ví! Pozvat zahranični firmy do ČR to bude náš slavný konec. Škoda že ti zmrdi vyjebali okamuru... volil bych jeho.
19.01.2013, 12:06
ja půjdu k volbám a zvolím Karla Schwarzenberg bude náš prezident at se to důchodcom a socanom líbí či nikoliv
19.01.2013, 12:29
To by ti muselo být nejdřív 18 Tak to skus za 8let...
19.01.2013, 20:39
ne já to "zkusím" v pátek blbe
19.01.2013, 21:14
Dyt nám zahraniční firmy už dávno velej, ty to ještě nevíš? :-((.
18.01.2013, 23:51
0
kytary by sice byloškoda, ale na druhou stranu by se mi asi dost ulevilo , kdybych mu ji rozbyl o ksicht. Boha jeho vždyť to je proti přírodě , tohle mohl zplodit jen šílenej vědec ve zkumavce.
18.01.2013, 23:35
1
No napsat? Jedná se o zdegenerovaný kus nepovedený , zplozen hned po sametové revoluci, prostě rozjásaný dav že je konečně ta jako demokracie 1989, si prcla v prvním vchodě na potomek se bohužel nevydařil, tací jsou skoro všude, najde se občas světlá výjimka, ale jinak je to samá jímka a žumpa, vedou stávky proti komunistům, ale přitom něvědí o minulosti ano hovno, tento xicht by mohl být nadějný zpěvák, ale jen v případě, že by se mi dostal do rukou, natáhl bych jej na skřiper, utáhnul lana a byčem bych mu masíroval hřbet a musel by u toho zpívat, tak bych konal nesčetněkrát někoik dní v měsíci, pak mu opatrně vykloubil ruce z ramen, to by taky hezky zpíval a pak bych povolal mystra Mydláře, jenže bohužel není středověk a takovéto zmrdy musíme trpět v našem rádoby demokratickém systému, volit někoho, koho ovcím předhodili vlci je hloupost, oba dědci mají nasměrováno k poslední disciplíně a to je skok hluboký, aneb skok do penálu pohřebního, dědci opět hrají na národ hru, jakou nám zahrál buzerant havel a ojebal národ a povolal bývalé uprchlíky kolaboranty aby zdevastovali český národ, zadařilo se a tak , jen ať šmejd zpívá, jemu dojde jednoho dne dech, až za své děti bude platit od školky školné, potraviny budou nepoživatelné, a děti mu budou říkat Dad, gute Nacht, gute Nacht Mama, Oma, gute Nacht, morgen Ich freue mich auf das Erlernen der deutschen Sprache
18.01.2013, 23:01
0
Co to je za vola kurva
18.01.2013, 19:21
0
.... po slavném "Clausovi" česká republiko - AMEN.
18.01.2013, 14:19
0
Vidět ho, jak tohle zpívá, tak mu tu kejtru roztřískám vo palici čurákovi.
18.01.2013, 13:40
2
Místo téhle krásné písničky by nám měl vysvětlit rozumě proč volí kníže hihihi...Já se od knížete zatím nedozvěděla jednu jedinou dokončenou myšlenku, rodokmen je jedna věc a geny věc druhá hihihihihi....
18.01.2013, 13:44
A ani se nedozvíš, leda bys pronikla do jeho snů, protože usne vždy dřív, než dokončí větu.
18.01.2013, 13:26
2
ten debil s kytarou snad hulí všem wannabes prezidentům ne ?
18.01.2013, 12:53
8
Já chtěl volit Okamuru - mladý, nadějný, nekrade, vyzná se v podnikání, z ničeho dokázal jen svou prací a inteligencí něco vybudovat, není nijak pošpiněný předchozí politikou – a pro to všechno z něj mají současní zkorumpovaní politici strach a vyřadili ho z kandidátů dříve, než by bylo pozdě. Ten jediný by něco dokázal změnit k lepšímu. Pro mne tedy volby skončily dřív, než začaly. Tak třeba příště. A výběr mezi alkoholikem sepjatým s KSČ a STB a nebo mezi spícím monarchou zdegenerovaným křížením po staletí v rámci vlastní rodiny, potažmo s člověkem, který, když se vecpal před dvaceti léty do politiky, tak jeho jedinou a první starostí bylo, jak si v rámci restitucí vytahat z republiky co nejvíce majetku… nechci ani jednoho z těch dvou nabízených. Ani jeden z nich nedokáže zajistit prosperitu naší země. Naštěstí nemá prezident takové pravomoci, jaké by měl mít, jako hlava státu, ale i tak je hlavním činitelem v politice a může ovlivnit spousty věcí – v nadcházejícím volebním období to bude, jako kdyby toho neštěstí nebylo na světě už dost, ovlivňování k horšímu. Současná vláda nedokáže zajistit ekonomický růst země, a pokud budeme volit kohokoliv, kdo je s nimi jakkoliv sepjatý, nezlepší se to. Východisko je jen v nové generaci morálně čistých politiků – skutečných vládců bez vazeb na mafii, těch kdo něco dokázali, kdo ukázali, že na to mají. Členství v jakékoliv straně není patentem na rozum – jak nám potvrdil vývoj politiky v posledních, dejme tomu, osmdesáti letech. Ani jeden ze současných dvou kandidátů, ostatně ani jeden z těch, kdo se do prvního kola voleb propracovali, není nejen zárukou, ale ani nadějí, na zlepšení současné situace. Naštěstí ale národ vybral to nejmenší zlo z nabízených uchazečů… i tak je to ale zlo a je to jasné ještě dříve, než vítěz voleb nastoupí do své funkce ( Já jsem optimista, ale tohle nevidím vůbec růžově. Nečeká nás, zase, nic moc dobrého. Nejnižší příjmové skupiny na tom budou ještě hůře, příjmová elita národa zase o cosi zbohatne – přeji jim to, už jen z osobních důvodů ) ale to ještě neznamená, že bych byl s takovým stavem věcí spokojený. Naopak. Máme rozhodně navíc, než abychom byli odpadem a smetištěm na území Evropy a ještě k tomu nám vládl Rakušák, jehož rod si z nás dělal dojnou krávu po staletí nazpět, nebo prognostik, který sice umí hezky objímat stromy a přeplavat na nafukovacím člunu rybník, ale to k vládnutí nestačí – o politické minulosti sepjaté s komunisty ani nemluvě.
FmX
18.01.2013, 13:13
s tim okamurou máš pravdu on je slušnej nezkorumpovatelnej a báli se ho tak ho vyřadili ale zase na druhou stranu mít za úrezidenta japonce? já proti němu nic nemam ale neni prostě náš vim že je to blbý jak to říkám ale je to tak kdyby takový názory jako on měl třeba někdo jinej du do toho ale japonec to je fakt blbý je to smutný že to tak je že vadí jen jak vypadá ale je to tak japonce prostě ne to je divná představa i když má fajn nápady atak
18.01.2013, 13:13
Wolwe,ty si chyt slovní průjem,ne?Nešlo by to zkrátit?nechci to číst.
18.01.2013, 13:34
wolwe - dyt to tu píšu od začátku kurňa - smetli ho z kurtu , nebot mají strachon jediný jejich úplatkářský drobný nepotřebuje, on si všechno hradil a chtěl hradit sám ale to se jim samozřejmě nemohlo líbit, oni potřebují chudáky nebo lakotský žiďáky s kterými můžou manipulovat jak se jim zachce. Je to hnus hnusnej tahle fraška s volbou prezidenta ale stejně k volbám jdu a ale nejdřív si hodím korunou a rozhodne osud......
18.01.2013, 13:36
Fmx: čekal jsem, kdo se ozve, že je to Japonec ) Když pominu fakt, jak jsou Japonci cílevědomí a pracovití, takže jejich geny by neškodily ani jednomu z nás ) tak musím konstatovat, že mi vůbec nevadí, že je jeho táta Japonec. Narodil se tady, vyrůstal tady, zná zdejší poměry stejně jako my ostatní – nějaká exotická spermie nás přece nemůže rozházet. A co víc – kdo jsme my? Kdo byli naši předchůdci? Germání, Gótové, Slované, Frankové, Wikingové, Švédi… Naše země, myslím tím území ČR, byla před pár tisíci léty neobydlená, a kdo sem přišel, ten tady něco nechal. My jsme potomky mnoha národů, co si budeme povídat. Podívej se na Japonce – jsou si všichni podobní. Podívej se třeba na Australany – ty původní – jsou jeden jako druhý. To jsou čisté, ničím nezkřížené rasy, protože žili odděleně. A podívej se na nás – Blonďáci, černovlasí, zrzaví, pihatí, malí velcí – nepřijde Ti to podezřelé? Náš národ je prostě směsicí genů hodně kmenů – kdysi byly kmeny, ne národy jako takové. My tedy pocházíme převážně z Keltů a Slovanů. Keltů žilo na území Evropy a západní Asie odhadem 600 – 2.000 kmenů – přesně to dneska nejde zjistit, je to jen odhad. Slovanských kmenů byly také stovky. A to jsou naší hlavní předkové. Když se tady mihne napůl Japonec, navíc schopný napůl Japonec a napůl Čech – nevadí mi to, s přihlédnutím k tomu všemu ) Naopak. Zatím se ukazuje, že nám všem může být takový člověk prospěšný – a to se počítá. Je jeden z nás a buďme rádi, že to tak je )
18.01.2013, 13:39
Bal.: Zkr. to. Okam. je dobr. kand. na úř. pres. Jasný? Poch. js. to kon.?
18.01.2013, 13:41
Ivis, jasné, je to tak. Já k volbám nejdu, nebudu se podílet na tom zvěrstvu, které se na nás děje. Pro svůj vlastní dobrý pocit, pro čisté svědomí.
18.01.2013, 13:49
Wwe,poch.a nap. pe.Dk
18.01.2013, 13:54
Bal.: N. z.
18.01.2013, 13:55
Koukáš se na volbu prezidenta z pohledu podnikatele, což Okamura taky, když si z toho chtěl udělat vlastní byznys. Nejsme prezidentský stát, proto prezident musí pouze reprezentovat. O prosperitu státu by se měl starat někdo jiný…
18.01.2013, 14:11
Duchcat - O prosperitu státu se, mimo jiné, stará vláda jmenovaná prezidentem. Prezident, mimo jiné, reprezentuje stát, jak píšeš, ale nepřipadá mi, že by někdo ze současných dvou kandidátů byl repre typ. Jsme republika – ne monarchie, království, císařství, nebo něčí záhumenka. Náš stát žije z našich daní. Naše daně, tedy jejich výše, je přímo určena prosperitou státu – nebo by měla být. V posledních letech se daně zvyšovaly, ne ale zisk státu. To je špatně a musí se to změnit. Navyšováním počtu daní a výše daní na úkor pracujících je zločin, okrádání obyvatel státu. Vybrané daně se mohou zvyšovat v závislosti na zvyšování ekonomického růstu, tedy v závislosti na příjmech obyvatel. Zvyšování daní zvedáním koeficientu zdanění je projev neschopnosti vlády zajistit ekonomický růst státu.
18.01.2013, 14:16
To co tady píšeš, je jasné snad každému. Pokud chceš růst a prosperitu, tak se vykašli na šaška na Hradě a jdi do parlamentních voleb. Tam se bude lámat chleba o třech kůrkách…
18.01.2013, 14:43
Duchcat – a přece se najdou takoví, komu to jasné není – je celkem zarážející, že jsou to lidé, kteří nám vládnou. Považují ekonomiku za perpetum mobile, ale tak to není. Ekonomika je motor, do kterého se čas od času musí nalít palivo, promazat, udělat údržba. Jinak se zadře a pak do něj můžeš investovat kolik chceš, ale není to nic platné. Zajímavý způsob, jak udržet ekonomiku v chodu a prosperovat, měli Římané na počátku našeho letopočtu – peníze sis mohl legálně půjčovat jen od státu, a to jen v případě, že jsi za ně mohl něčím ručit – například občanstvím Říma a právem majetku – tedy právem vlastnit nemovitosti na území Římské republiky. Pokud jsi splácel pravidelně a bez prodlení, nepočítal se úrok. Jestliže se nesplácelo vůbec, přišel jsi o záruky – tedy i o občanství. To byl nejhorší trest. Jednou za čas, když ekonomický růst vázl, vyhlásila se splátková amnestie – stát odpustil dluhy svým věřitelům! O co šlo? Vyrazily se nové peníze – a přece to nevedlo k inflaci! Prostě se dostaly další peníze do oběhu. Ty se investovaly ve státních pracech – údržba města, stavba domů, vodovodů apod. a také se půjčovaly. Někdy se vrátila zpět jen část, někdy všechno – a to se ihned investovalo. Růst obyvatel a jejich ekonomická síla byla přímo závislá na množství oběživa. Takové amnestie dluhů vždy nastartovaly ekonomiku. Dodal bych ještě – neměli DPH, daň se neplatila z potravin, voda byla zadarmo, odpady likvidoval stát také zadarmo, kultura – včetně gladiátorských her – šla na účet politiků nebo přímo státu a v případě nedostatku potravin byl zdarma rozdáván chléb – obilí si Římané nakradli tradičně v Egyptě ) My Egypt sice nevlastníme, ale dluhy obyvatel a jejich nedostupnost k výběru jsou brzdou. Ještě větší brzdou je další průvodní jev skomírající ekonomiky – vysoký počet příživníků a nepracujících lidí z toho důvodu, že práci prostě neseženou, nebo nechtějí přijmout práci, která je jim nabízena – výše sociálních dávek je demotivující k hledání zaměstnání a řešení své ekonomické situace vlastní silou. Pokud by se místo štědrých příspěvků na cokoliv rozdávaly základní potraviny a zajišťovalo se ubytování a základní životní potřeby, pokryly by ušetřené peníze velkou část díry ve státním rozpočtu. Takové opatření by bylo motivační pro zajištění životních potřeb prací. To by přineslo vyšší výběrnost daní, zvýšila by se kupní síla obyvatel a peníze by se daly do pohybu. Současný stav je ale na hony vzdálený takovému ideálnímu vývoji. Pokud bude na trůnu monarcha nebo stromový objímač, nezmění se nic k lepšímu. V čele státu a vlády musí být ekonom s praktickými znalostmi, který už něco dokázal a něčeho dosáhl. Pokud dobře hospodařil se svým kapitálem – který vytvořil vlastní silou a poctivě, je předpoklad, že se tak zodpovědně bude chovat i ke státní pokladně.
FmX
18.01.2013, 14:57
já tě chápu wolwe jen prostě mi nesedí že by byl šikmen za prezidenta i když je v pohodě atak jinak proti nim nic nemam nevadí mi šikmý ale jen prostě nemusí bejt hned prezidenti ale jak říkám nic proti němu zásadního nemam
18.01.2013, 15:05
Připadáš mi jako utopista, který chce změnit svět z pikosekundy na pikosekundu. Uvědom si, že v první řadě je potřeba změnit myšlení těch nahoře. V korupci jsme ne úrovni Afriky nebo asijských států. Pokud se z hlav nevymlátí hrubě zakořeněná zlodějská komunistická mentalita, která (jak je vidět) se dědí z otce na syna, tak můžeš dávat do vysokých funkcí mraky odborníků s tituly MBA. Zatím morálka většiny národa je v červených číslech…
18.01.2013, 15:14
Duchcat – kdybych byl utopista, dral bych se do politiky s cílem spasit tuto zemi. Nejsem utopista, nederu se do politiky. Stejně jako každý jiný jen využívám svá základní práva – říct svůj názor a také volit. To, že nevolím nikoho, je má osobní volba – i na to mám právo. Mým životním cílem není přesvědčovat komunistickou verbež o nutnosti poctivě pracovat a ne naplnit státní kasu zvyšováním daní nebo znárodněním – tedy krádeží majetku všem těm, kteří ho mají… a když všechno nakradené doslouží nebo se proinvestuje – či rozkrade – tak to na chvíli zase hodit do správy kapitalistům, aby se vytvořily nějaké hodnoty, pak to všechno pomluvit jak je to špatné a drát se znovu k moci a tak pořád dokola – jak si to představují komunisté.
18.01.2013, 15:18
Fmx – já taky nemám nic proti člověku který v životě už něco dokázal a určitě ještě něco dokáže. A kdo byli Tví předkové? Normané? Galové? Nebo Slované? Možná i Hunové a mnoho dalších – viz to, co jsem už napsal. Popřemýšlej. Co záleží na původu, když jde o velkou věc. A Okamura konkrétně je Čech ) Když se odstěhuješ do USA a Tvé děti se tam narodí, budou Američané… tak to je )
18.01.2013, 15:47
wolwe – český národ není tak pestrobarevný jako osídlenci Ameriky, i když se mu říká postel Evropy. I když se to nezdá, tak jsme hrdí na to, že představitelé státu (ať prezident nebo vláda) nebyli černoši, Romové, Asiati, Eskymáci nebo jiná mimostředoevropská rasa. Ono to zní trochu nacionalisticky, ale je to pravda. V Německu je 3 mil Turků a také nemají nárok mít někoho ve vládě nebo v parlamentu, a tak to je ve všech státech Evropy. To, že se zde narodí Vietnamec, tak má automaticky českou národnost, může z něj vyrůst schopný manažer, ale pochybuji, že by ho někdo protlačil do státních funkcí…
18.01.2013, 17:01
Dějiny jsou proměnná veličina. Málem jsme měli v čele státu Avatara… taky Čecha. Teď budeme mít možná Rakušáka. Ty jsme měli v čele státu už i v minulosti. Stejně tak Němce, částečně Poláky i Franka – dokonce zvolený největší Čech, Karel IV. nebyl podle Tvých měřítek Čech. Jeho Otec byl Jan Lucemburský – někdy též nazývaný král cizinec – který je dokonce na rodovém sídle v Lucemburku pohřbený. Matka Češka byla – Eliška Přemyslovna – ale také její předkové nebyli jen Češi – a už vůbec ne Slované. A Karel IV. sám – když přijel do Čech, tak česky ani neuměl. Ostatně byl považován za Lucemburka, i když se v Praze narodil. Vyrůstal ve Francii, nějakou dobu žil v Lucemburku, v Německu a taky v Itálii. Protože byl trochu problémový a jeho otec se za něj tak trochu i styděl, potřeboval ho „uklidit“ někam, kde na něj nebude moc vidět. No vidíš, a jakou kariéru pak udělal ) Když přijel na Pražský hrad, aby se ujal kralování, tak z Pražského hradu našel jen rujnu. Celá naše země byla v podobném stavu. První měsíce panování bydlel v hospodě, pak v měšťanském domě u jednoho kupce. Za 32 let panování si Pražský hrad nejen postavil znova, ale vybudoval (samozřejmě s lopatou nedělal) spousty dalších hradů, univerzitu, cesty, zavedl novelizaci zákonů (Zlatá bula) a udělal z Prahy duchovní centrum celého tehdy známého světa – s malou bublinou uprostřed, které se říkalo Řím. Mimo to se stal také císařem Římským – po papeži druhá nejvyšší funkce na (tehdy Evropanům známém) světě. Byl králem římskoněmeckým, římským, panovníkem Lombardie, Burgund, moravský markrabě (u nás tehdy uznávanější a váženější funkce než funkce krále). A jak to dokázal? No jednoduché to nebylo, ale byl schopný, měl podnikatelského ducha, byl dobrý ekonom, byl mladý a přiznejme si – asi vládl tvrdou rukou, ale poctivě. O tom to je. Karel IV. je prototyp hlavy státu, která si umí sjednat pořádek. Kéž by se zase našel někdo, kdo by se mu alespoň trochu podobal. V žádném z kandidátů, o kterých se teď bude rozhodovat, nevidím ani náznak takového silného a schopného vůdce, za kterým by národ šel a poslouchal ho. Máme na výběr z dvou komiků, ze kterých si budeme dělat jen srandu. Tak to prostě je.
18.01.2013, 17:49
Krátce a jasně.Okamura je šikmooký populista,který tvrdí,že komunismus je nejdemokratičtější systém, který svět poznal.To mi stačí.
18.01.2013, 18:02
zodiac - no já od něj slyšel něco jiného...
FmX
18.01.2013, 20:31
to máš pravdu wolwe když se odstěhuju do usa že moje děti budou amíci sice s českou krví.. kdyby aspoň neměl tak šikmý oči ne že by to byl extrém ale je to znát a to se mi moc nelíbí když by v českých školách vysel když to tak řeknu šikmookej.. no o předkách ti toho moc neřeknu bo toho moc nevim sice mě nějaký lidi kontaktovali kvůli mému příjmení ale tak ty úplně prcní byli z pohraničí buď rakouska nebo další z německa u nás je to složitý prostě si netroufám říct ale tak už je to docela si myslim dávno takže sem prostě čech jestli rozumíš
19.01.2013, 20:05
wolwe – měl jsem na mysli samozřejmě novodobou historii, ne výčet od sběračů přes Velkou Moravu a několikasetleté německé jho. Takovou lacinou argumentaci tu může předvést každý Jaroslav…
18.01.2013, 12:26
1
Jasný příklad toho, jak to dopadne, když se dement dostane ke kytaře.
FmX
18.01.2013, 12:10
1
ne že by mi nějak vadil ale ne rakušáka v český zemi a ještě k tomu jeho žena neumí česky první dáma aby nám tu šprechtila píča jedna(omlouvám se ale rozvášnil sem se) už jenom tohle mě okáže vytočit co si vůbec myslí pinda jedna..prostě zeman to je aspoň čech a ví teda jestli to uskuteční co dělat karel poodporoval dřív kdejaký píčoviny a bude to dělat i teď
18.01.2013, 12:08
0
pryc s nim
18.01.2013, 10:01
1
Jára Cimrman na hrad.
18.01.2013, 09:44
0
Gott mit uns.....
18.01.2013, 09:36
0
tak teď už je to jedno, zmrd jako zmrd...
18.01.2013, 11:04
A kohos tam chtěl Ichtile? Snad ne Bobošíkovou? Zmrde. Vadí ti má vulgarita? Tak ji nepoužívej na druhé. ZMRDE.
18.01.2013, 13:51
France ty zmrde
18.01.2013, 09:08
0
Přečteno na internetu: Až budu chtít volit Rakušana, tak Si vyberu nějakýho mladšího vzdělanějšího a když aristokrata, tak nějakýho charakternějšího, než tohohle šíbra, kterýmu Všichni vlezprdelkové nalítli na tu jeho zasranou Předstíranou lidovost. Malej českej přisírka se může po…, že “pan kníže je takovej lidovej a říká dokonce Hovno a prdel”. Co ten hovnivál tady vlastně udělal? “Koupil Havlovi kabát, zajistil si úžasný restituce a Jezdí za státní peníze po světě a baví se”
18.01.2013, 08:58
0
Voorle ti jeblo :-) Cizák bude český prezident a včera mi přišlo, že snad ještě existuje Rakousko-Uhersko. Ty co bydlí v pohraničí se radši třeste nemáte nic jistého :-(
18.01.2013, 08:55
-6
tady to je řádně mrtvý bez milanka " ten uspěšně hází na 3 stránkách zabalte to tady je to tady nudný a trapný
18.01.2013, 10:50
Pokud vím, tak MD sem nemůže kvůli policejnímu vyšetřování a nechápu, co tu děláš ty, když se ti tu nelíbí?
18.01.2013, 11:16
Míla je opět vyšetřovanej?Co to?Máš podrobnosti Duchcate?
18.01.2013, 12:14
weret30 duždo běž doprdele
18.01.2013, 13:43
weret30 - Zdar Milane, zapomněl jsi heslo na svůj tradiční nick? ) Jak se máš? Povídej, vyprávěj, přeháněj )
18.01.2013, 14:00
Ale MD se chlubil, že tuhle weret30 píchal. Že by šukal sám sebe?
18.01.2013, 15:32
duchcat - Samojeb to tak dělá. Proč by toho nebyl schopný i Milan? Někteří lidé jsou všeho schopní.
18.01.2013, 05:55
0
To je ale idiot! Hlas má jak bykleštěnec a text je opravdu pod úrovní demence. Bejt na místě tak mu dám za falešné vlastenectví pár facek. Nemám rád Zemana,ale knížete už vůbec ne? Nejvíc mě sere,když chce národ změnu a pak volej ty největší zmrdy a ne uchazeče z lidu.
18.01.2013, 01:50
0
zastřelit jako každého kdo ho chce následovat.
18.01.2013, 01:37
3
co na to říct.... nic.... jeblo mu