ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Použila sarin syrská armáda?

4956x
Komentáře
14.09.2013, 11:17
0
Je to hrůza co se tam stalo. Použití bojovýho plynu je neospravedlnitelný a měli by za to být potrestáni, ať to udělala kterákoliv strana konfliktu.
13.09.2013, 08:34
0
LOOOOOL hlavně už sem nedávejte ty děti ! Je mi jich líto..jak trpí
13.09.2013, 09:55
Místo aby je dorazili pažbou kalacha, nechají je dusit se vlastníma vnitřnostma
14.09.2013, 11:26
Odkdy je tobě líto trpících dětí ty kreatůro?
12.09.2013, 17:28
0
Kdo teda použil ten Clarin?
12.09.2013, 17:51
Ten, kdo se tam chce za každou cenu dostat. Dám na to krk.
12.09.2013, 18:01
clavin
12.09.2013, 19:26
Bashar si nechal poručit clavin, bo mu nechtěl fungovat při obšťastňování harému a ty neschopné arabské kundy, že nemyslí na nic jiného než na vraždění omylem použili sarin, o tom to celé je. A čmoud Obama z toho dělá záminku k 3. světové, jen Vláďa z Kremlu to řeší s chladnou hlavou, soucítí s Bašíkem, též mu už nějaký ten pátek nechce stát.
12.09.2013, 13:57
4
Viva Syria Al-Assad
12.09.2013, 08:26
0
LOOOOOOOOOOOOOL chcali jste někdy dětem do tváře ?
12.09.2013, 08:30
ne, ale chcal jsem a pes šel přes to, tak jsem ho taky pochcal
12.09.2013, 08:33
LOOOOOOL Nekrouši taky se někdy vyser more.
12.09.2013, 09:46
LOOOOOOL kočka pochcala psa to je dobrý more
12.09.2013, 10:25
LOOOOOOOL hovada já močím do bažanta
11.09.2013, 22:21
4
Obama je jenom loutka
12.09.2013, 15:45
Blackguuuuy.
11.09.2013, 22:15
4
A největší terorista planety opět vyráží na další tažení pod vlajkou svobody plnit své vlastní cíle. Všechny velmoci to vědí, ale nikdo je nezastaví.
12.09.2013, 12:03
jednou tak narazí, že vezmou tomahawky na ramena a povalí zalepovat díry v pentagonu!
11.09.2013, 21:24
0
LOOOOOOOOOO I ♥ U.S.A
11.09.2013, 21:35
LOOOOOOOO ?
11.09.2013, 22:01
∟○○○○○○○○○○○○∟ Evžene já jako vymrdanec mam právo na chyby
11.09.2013, 22:07
Nejsem Evžen truhlíku.
12.09.2013, 06:36
Lez do prdelko/řiťopichu! xD
13.09.2013, 10:16
miluje usa a negry, to je nejvyší míra vymrdanosti pod sluncem
11.09.2013, 21:02
6
Tomu veri jen idioti stejne jako tomu ze 11 zari devatenact blbu s nozema na koberce a co neumeli ridit ani cesnu uneslo dopravni letadla a letely snima hodinu a pul do nejstrezenejsiho prostoru aniz by vzletla jedina stihacka ktera by se snazila odklonit a nebo sundat..americani jsou jen lhari .nemam rad ameriku
11.09.2013, 21:10
...pane Zavadile svatá pravda!
11.09.2013, 21:13
prepacv za palec dole. pomylil som sa :-) suhlasim s tebou.
11.09.2013, 21:21
Zdenda Akbar!!
11.09.2013, 22:02
ZZ - Vůbec nejlepší je "umění" zaparkovat boeing přímo do pentagonu, do kterýho by se profík nikdy netrefil. Tomu se u nás říká chleba namazanej hovnem.
12.09.2013, 10:22
Chleba namazanej hovnem padá na zem vždycky namazanou stranou.
11.09.2013, 20:46
-1
Ach štastná jedenácka . ALLAHU AKBAR smrt americe
11.09.2013, 20:47
RABKA UHALLA, Smrt USA.
11.09.2013, 20:47
Izraeli!!!
11.09.2013, 21:05
Kuvbara akbar!
12.09.2013, 08:31
bohužel je spousta lidí co by taky rádo vidělo ameriku na kolenou...
12.09.2013, 12:06
ty fousatej hlupáku sionisti vás využívají pro svoje cíle jako loutky, ani netušíte jakou jim prokazujete svojí debilitou službu
11.09.2013, 20:40
0
LOOOOOOOOOL 100 more
11.09.2013, 20:44
Kááálo,101.
11.09.2013, 20:40
4
Více mrtvých alláááhúúú!!Jen tak dááááááál,pýýýčo.
12.09.2013, 12:07
mrtvých teroristů a islamistů jen houšť!!!
11.09.2013, 20:32
0
Vypadá to, že syrská krize je díky zvrácencům vyřešena a ošetřena…
11.09.2013, 19:54
2
tohle je urcite zase nejaka propagandisticka sracka,kterejch je na netu vic. tohle jsou aspoň dobry herci.
11.09.2013, 18:59
0
LOOOOOOL nevím proč ale mám strašlivé nutkání ty děti tam poschcat do tváře a zmýt z nich tu špínu a utrpení které prožívaj, vykoupat je v mé moči očištění a prožívat s nimi ten kouzelný okamžik.
11.09.2013, 19:07
jako by nestacilo ze uz tak maj posranej zivot
11.09.2013, 17:08
3
Ať pochcípají všichni Allahovi služebníci. Yabadaba duuuuuuuuuuu.
11.09.2013, 18:43
čáo vajca, už kalíš (piješ) vejce?? )
11.09.2013, 15:40
0
Chcem vidieť tento svet v plameňoch.
11.09.2013, 16:42
LOOOOOOOOL už sem ho viděl, ale pak zazvonil budík
11.09.2013, 16:53
nekoukej do ohně,počuráš se ve spaní...prababička říkala...
11.09.2013, 15:31
5
Bashar al-Assad skutečně není demokrat, pokud se na to díváme z evropských zvyklostí. Z arabského pohledu demokratem určitě je - Sýrie má na arabské poměry moderní ústavu a naprostou náboženskou svobodu. Za to taková Saúdská Arábie či Katar, kteří platí žoldáky v Sýrie, jsou absolutistické, diktátorské monarchie bez ústavy. Žena má stejnou hodnotu jako jiné zvíře. Proti těmto režimům se však nebojuje, jelikož jsou USA loajální. Prostý boj východu a západu o moc na Blízkém/Středním východě, ale zabalit vše elegantně do roušky ochrany civilistů v občanskou válkou zmítané zemi, to hned vypadá přívětivěji a najde se pár naivních hlaviček, co bude souhlasit s válkou, která v důsledku přinese ještě větší masakry civilistů než doposud - zříceniny budov, rozbitá města a smrt statisíců obyvatel. Jenže jde o strategické místo a mocenské klice je ten a ten režim trnem v oku, navíc US army potřebuje nutně někam naházet staré bomby, protože jinak by je museli pracně a nákladně ekologicky likvidovat na vlastním území. Jednou za čas si zaválčit vyjde levněji.
11.09.2013, 16:05
OSN to dneska rozšpípla ,,jinak palec hore
11.09.2013, 16:51
Souhlasím. Saúdský režim se drží u moci jen proto, že se utápí v ropě, dokáže si lidi uplatit, jinak jde o nejteokratičtější a silně klerofašistickou monarchii světa.
12.09.2013, 08:34
tak když se ti tam nelíbí tak se odstěhuj. Kd ti brání.... stejný jak v severní korei... furt si stěžujou jak jsou na tom špatně jak mají hlad a přitom s neodstěhují.... stejně tak cigáni u nás v čr, jsme na ně rasisti, nedáváme jim dost peněz apod... tak ať se odstěhujou jinam kde budou na ně hodní.
12.09.2013, 12:30
Líb bych to nenapsal. Assad není žádnej mírumilovnej hošánek, o tvrdosti jeho režimu není pochyb, ale ty arabský hovada přesně tohle potřebují, velkej bič a malej dvůr. Neuměj žít v demokracii, to je evropskej výdobytek, na jejich mentalitu neaplikovatelnej. Pokud jim ji tam pořád budeme proti jejich vůli cpát, jednou pořádně zplačeme nad výdělkem. Buď tam bude vládnout assadův režim nebo islamisti, to první je mě z pohledu nemuslima bližší.
11.09.2013, 15:24
4
kdo se ma pořád na ty votrávený ksichty koukat
11.09.2013, 18:46
aaano toto je humani humor
11.09.2013, 13:52
-9
http://www.zvraceny.cz/video/51441-sex-v-brne/
11.09.2013, 14:08
...neviděl jsem to celý takže bezďáka s tou smradlavou klobásou jsem neviděl, ale proč je to jako odkaz tady u sarinu a syrské armády? Jako že ta smradlavá klobása je nebezpečná jako ten sarin? Dodavateli sexu-PROČ ?
11.09.2013, 14:13
no aby mel nejvice shlednuti a za odmenu dostal tricko s napisem: nejvetsi kokot na svete
11.09.2013, 14:14
...aha, už chápu
11.09.2013, 14:22
Chce získat od admina bludišťáky..
11.09.2013, 14:44
protože dodavatel je debil a chce mít naklikáno co nejvyšší sledovanost na svém videu, a jinej odkaz by mu admin zablokoval....:-DDD
11.09.2013, 15:12
...hele dodavateli sexu dodávej si sex ale varuju Tě naposledy, jestli sem budeš dodávat takový píčoviny, vezmu tě po létech sekerou a pak budeš moci dodávat jen svoje orgány...
11.09.2013, 15:44
jako kdyb yněco za ty kliknutí bylo, tak bych to chápal, ale jinak asi těžko. Navíc dodavatel není ýrobcem toho videa, takže uznání zasluhujou ti dva pornoherci zpracováním scény.
11.09.2013, 12:25
6
Asade my jsme s tebou, neopustíme tě, nikdy tě nezradíme, bo my ti věříme! Věříme a věřit budem, že jsi kluk nejlepší, bojovat za tebe budem, bo jsme tví fanoušci! Asade ty jsi s námi, Asade ty jsi v nás, počítej vždycky s námi, bo své fanoušky máš!
11.09.2013, 12:57
alahuakbar, pyčo
11.09.2013, 13:00
Asad akbar hyčo!
11.09.2013, 14:04
...ty vole básník mezi zvrácenýma, já se poseru! Samojebe ty jsi druhý K. J. Erben!
11.09.2013, 14:21
Brůno,Olda není básník,ale kovaný fanda Baníku(tak jako já).Je to baníkovská hymna,kterou si Olda trochu upravil.
11.09.2013, 14:29
LOOOOOOOL kdybys to nevyklopil, už sem mohl být v očích zdejších Olda Bezruč
11.09.2013, 14:40
Já fandím všem kdo vraždí araby..
11.09.2013, 15:05
...už chápu, omlouvám se že neznám hymnu baníku, na fotbal moc nekoukám, pouze na MS a to fandím Němcům protože jsem germanofil, ale mám úctu ke všem fanouškům ať fandí komukoliv, je třeba bojovat za svoji věc. A samojebe, i když to zodiac vyklopil, pro mně jsi William Samojeb Shakespeare...
11.09.2013, 15:24
Ó díky za poctu..
11.09.2013, 11:54
1
Celej svět atomovou válku proti zkurvené nenažrané sionistické USA!!! Rusko, Čína a arabský státy by se měli jednou pro vždy sjednotit a vyrazit v sevřeným šiku proti USraeli a vyhubit sionisty do jednoho. Evropa by měla zůstat pokud možno neutrální, ale my vlezdoprdelný kurvy bysme byly jako vždy na špatný straně konfliktu!
11.09.2013, 11:58
USA nejterorističtější stát v čele s černým Hitlerem hnusajnem obamou, snad skončí do jednoho před tribunálem v haagu!!! Když vidím čeho jsou nenažraní židáci schopní, lituju, že je ten pošuk Hytler nevyhubil do jednoho!!!
11.09.2013, 12:13
říkám pořád že budete ještě na Hitlera vzpomínat a říkat že to myslel dobře
11.09.2013, 16:49
Zmordradwytch: No ty jsi zase střevo. Když jsem to sem dával, obával jsem, že se najde takový potrat, ale s tím se dá – vzhledem k názvu této stránky – docela počítat.
12.09.2013, 12:19
magore co na tom kurva nechápeš, čím víc dáme sionistům zelenou, tím víc škody napáchj...islamisti se mají hubit ve velkým jako židi za války a ne je podporovat!! A na tohle USrael pořádně dojede! Jsou to ty stejný zmrdi co nám sem cpou přistěhovaleckou chátru a nutěj nás rozmazlovat cigány a my jim ještě budeme tleskat, u jedných je to agrese a u druhejch válka za mír? Hovno!!! dyž jim jde tak o mír, proč se neangažují v Ugandě, Kongu, Siera leone? Není to strategický místo, po negrech ať se slehne zem. 40 let jsme žrali jednu propagandu, abysme zacinkali klíčema a žrali zase ty stejný srnce z opačný strany? Rusko,Čína jsou spojenci jak hovno, vetovat rezoluci a hrozit,na víc se nezmůžou, všechno musí těm Usraelitům vycházet, až nás tady mohamedáci sežerou zaživa bude pozdě, emeriku je třeba zlikvidovat zavčas,dokud nenadělá tolik škodY!!!
12.09.2013, 16:45
Ale já s tvým rozhořčením v podstatě souhlasím, myslíš to dobře, jen se chovej jako normální člověk, měj trochu soudnosti a nepiš takové kraviny. Představ si, že větší část občanů USA už je proti téhle štvavé válečné kampani docela imunní a je proti zásahu v Sýrii. Nejsou to zase takoví zabednění hamburgrožraví tupci a trotlové, jak jsou o nich ostatní přesvědčeni.
13.09.2013, 10:25
co si myslej lidi je k hovnu, židáci budou válčit i bez podpory veřejnosti, chytrý řeči jsou jim u piči,tady diplomacie nepomůže, chce to kurva masový demonstrace a defenestrace!!!
13.09.2013, 15:46
No popravdě, i ostrá slova na tomhle serveru dopadají jako hrách na zeď. Pokud chceš opravdu něčeho dosáhnout a změnit, opásej se trhavinami či ampulkami sarinu a vtrhni do Bílého domu, Capitolu nebo Pentagonu. Budu ti fandit, že zabiješ co nejvíce politických zkurvysynů a co nejméně civilistů, pokud možno žádného. Možná v tom Pentagonu uděláš větší díru než smyšlené letadlo. Good luck ;-)
11.09.2013, 11:53
0
Na jednu stranu potřebují ti arabští fanatici nad sebou tvrdou ruku.Na druhou stranu by tam neuškodilo udělat trochu pořádek tomahawkama.
11.09.2013, 12:34
Pořádek tomahawkama bych udělal v Saudské arábii, Kataru, Jemenu a jiných destincích, Asad je docela fajn kluk, sympaťák..
11.09.2013, 13:23
Mně spíš přitahuje jeho manželka.Ale každý má jiné chutě.
11.09.2013, 13:30
LOOOOO00L
11.09.2013, 15:13
Pořádek musí bejt ! Ale vojenskou intervencí nikdy nikdo žádný pořádek neudělal. A ještě naivnější jsou ti co si myslí, že nastolí demokracii v nedemokratických zemích když tam nikdy nebyla. Jediné řešení je zvětšit poušť..
11.09.2013, 15:45
labrinth: To máš pravdu, tady nikdy demokracie nebyla a taky to tady teď podle toho vypadá.
11.09.2013, 11:36
0
Dneska máme vyročí 11.9.2001
11.09.2013, 11:48
Dvojčata akbar
11.09.2013, 11:58
ideální čas shodit jim na menhetnu nějakej další panelák, ať maj proč brečet
11.09.2013, 12:05
Já jim to říkám furt,kurva nestavte ty paneláky pořád tak vysoký.
11.09.2013, 12:56
když voni si to, kucí jedni emerycký, shazujou tak nějak politycky, sami!
11.09.2013, 21:54
EQ - Myslíš výročí největšího pojistného podvodu v historii?
12.09.2013, 08:34
myslím vyročí největšího divadla na světě.
11.09.2013, 11:30
4
Tak jak nesnáším mohamedány, tak doufám že US army dostane pořádně za vyučenou a zase jim spadne nějakej baráček, třeba obamůj, aby jednou provždy pochopili, že na blízkej východ se nemají co montovat. Kam šlápnou, tam to poserou. Spojenci teroristů a islamistických fanaiků v čele s africkým křovákem. V Evropě, kde nemají co pohledávat, si je budeme pěstovat a hýčkat a doma jim hážeme bomby na palice. To j panečku logika.
12.09.2013, 12:21
pravda!!!
11.09.2013, 11:08
0
sarin? to je takovej ten zlutej, citronovej koncentrat co se dava do caje nemylim li se
11.09.2013, 11:27
to by vysvetlovalo tu penu u huby a kyselej usmev.
11.09.2013, 10:55
4
Důkazů se nedočkáme, důkazů nět. Proč USA tak tají údajné důkazy? Proč asi, bo fabuluje jak cyp, nemá v rukou nic, maximálně Obamovu černou kládu a tu má v prackách Smilodon. Chce to myslet a nenechat za sebe myslet jiné. Když vidím na CNN a BBC tu nepřetržitou protisyrskou agitaci, tak se mě z toho dělá špatně a to zvládnu to nejsilnější gore pičo.
11.09.2013, 10:58
stejně tak jako že nikdy neexistoval Usama, nikdy ho nechytli, nikdy neexistovalo žádné komando 6, nikdy žádná helikoptéra s nimi nespadla, a nikdy žádní teroristi neunesli letadla která napálila do wtc a nikdy na pentagon nespadlo letadlo. Nikdy nebyli žádni mimozemšťani v Oblasti-51, V Oblasti-51 se jenom připravujou tyhlencty divadýlka.
11.09.2013, 11:21
Moc konspirací najednou číčo,Usamu taky nevěřím,11zárí byla taky bouda ale oblast-51 a mimozemské aktivity jsou.. Zamysli se kdo odstartuje vždy vlnu konspirací,muže to být klidně někdo z CIA aby dal ovcím směr neduvěřivosti vuči státu,pravě timto by si mohl zajistit pevnost svého jednání.Dej lidem myšlenku že je všechno lež a oni začnou protestovat a diskutovat ale nikam to nepovede.Potom si muže človek který do toho nevidí říct" ti lidi jsou blázni,fanatici a urcite i berou drogy stát by nám přece nelhal"těchto vlastenců je v USA vic než lidí co věří konspiračním teoriím.Funguje to.
11.09.2013, 11:59
VelkySamojeb odkdy ty se díváš na CNN a BBC ty ušoplesku?
11.09.2013, 12:59
Právě že nedívám zmrde, jen tama čas od času projdu a zvedá se mi kufr.
14.09.2013, 11:31
tak to jo ale stejně jaktože chytáš takový stanice na tý tvojí starý chrchlající černobílý tesle?
11.09.2013, 10:55
2
Je uplně jedno kdo sedí v bílém domě,vysledek by byl pokaždé stejný,válka.Jedno kde a proti komu,hlavne že se nejak zužitkujou ty nasypané miliardy do armády...
11.09.2013, 12:07
To bylo jasný už od začátku, celý to byla jenom blamáž na voliče,do Obamy vkládali naděje jen zblblí najivní multikultuřáci a přistěhovalci. Vyhrál jen proto že je napůl negr jinak je to stejná špína jako Busch.
11.09.2013, 09:51
2
USA jsou tak hodné, že se starají o užívání chemických zbraní v "nepřátelských" zemích...
11.09.2013, 09:26
2
Doporučuji, všem, ať mladým a starým, sežentě si hru Fallout 1 a 2, dneska to bude v češtině za pár korun i v normálím obchodě. Nebudete zklamání. Je to dobrá hra, a až dojdete do kráteru po vojenské základně v jedničce a prolezete to tam a až dojedete na ropnou plošinu ve dvojce tak pochopíte hodně z toho o co se snaží amerika...
11.09.2013, 09:05
2
Osmiletá dívka zemřela po svatební noci Osmiletá dívka Rawan zemřela v hotelu v jemenském Hajjah po svatební noci s více než 40letým mužem ze Saúdské Arábie, jenž ji při aktu smrtelně zranil. Podle ochránců lidských práv prodal „manželovi“ holčičku její nevlastní otec za 10 tisíc riálů (asi 50 tisíc Kč), protože její vlastní otec zemřel. Tragédie šokovala mnoho lidí na Arabském poloostrově a znovu zesílilo volání po zákoně, podle něhož musí být mladým lidem vstupujícím do manželství nejméně 18 let. V Jemenu jsou svatby nezletilých dívek poměrně časté. Velkou pozornost vyvolal v roce 2008 případ desetileté Nudžud Aliové, která nakonec dosáhla u soudu rozvodu.
11.09.2013, 09:08
Nazdárek kocoure,teď sem to čet.Tak šup sem do Evropy multikulti,to tu ještě nemáme,není to škoda?Ty vole,já bych tu muslimskou svoloč střílel na potkání.Tady je přesně vidět co je to zač a jakou cenu máu nich život ženy a dítěte.
11.09.2013, 09:09
...teď jsem to četl v novinkách, dovedete si představit kdyby byl takový zákon u nás, jak starou nevěstu by si asi vzal náš milý Samojeb?
11.09.2013, 16:42
A tohle se děje právě v zemích Arabského poloostrova, tedy největších podporovatelích syrské opozice. Alevité jsou v tomhle ohledu mnohem civilizovanější, a proto fandím Asadovi, ač vím, jaký je to jinak zmrd, ale z našeho pohledu je rozhodně menším zlem, než lůza, co se mu staví do opozice. Kdo podporuje rebely, podporuje al-Kajdu, islamisty, džihádníky, příznivce arabského chalífátu a jinou zkurvenou verbež.
11.09.2013, 08:39
2
...Ele i když jsi významný zvrácenec který má co říct, myslím že Obama Ti žádné důkazy předkládat nebude, ale můžeme za ním zajet, svoji sekeru vložím do služeb dobré věci...
11.09.2013, 09:16
a jak mu el usekne hlavu, tak mu do krku za nás všechny pěkně nasere..:-))
11.09.2013, 16:40
Jakmile mu Keyser usekne svým blyštivým ostřím hlavu, já si s ní svým válečným kladivem napřed zahraji golf a gorodky a poté ji rozlousknu jako vlašský ořech.
11.09.2013, 07:57
4
Od začátku Obama vyhrožuje že tohle je pomyslná červená čára . Assad dával slušně na prdel rebelům tak mě příjde zbytečný používat bojový plyny a ještě k uzemí který měl pod kontrolou . S největší pravděpodobností to vidím na provokaci rebelu a vynucení si tak pomoci od Západu.Jinak ten americkej mouřenín má jako důkaz videa z YouTube.com a Kerry tvrdí že nepotřebuje důkazy že mu na to stačí zdravej rozum... No jestli zdravej rozum těhlech dvou pitomcu tak se máme na co těšit :-))) Ale jak tak koukám tak kupa lidi po světě už ví jak Amerika hraje svou hru a nejsou už tak zabednění že vidí co se děje kolem nich a druhá skupina co jim ty žvásty ještě žere , tak tý mě je docela líto :-)))
11.09.2013, 08:33
LOOOOOOL ale co ty děti ? Myslíš že si zaslouží takové utrpení ?
11.09.2013, 08:57
Na pracovním obědě W.Bushe pronesl: "že nechá pozabíjet 300'000 muslimů a 3 zubaře!" od stolu se ozvalo: "Proč 3 zubaře?" A W.Bush jim odpověděl: "Vidíte! na 300'000 muslimů se nikdo ptát nebude!"
11.09.2013, 09:17
Jeto tak, jenom blázen, hlupák, či průměrný Američan může věřit tomu, že Asad použije plyn, když sionisti čekají na jeho sebemenší chybičku jako záminku k intervenci jejich US poskoka a navíc to ani neměl zapotřebí, když nad tou islámisticko-žoldáckou verbeží vyhrává na všech frontách a narozdíl od teroristů z al-Nusra má i přesto jakej je zmrd rozhodně větší podporu obyvatelstva. Alespoň se ukazuje, kdo a co je držitel Nobelovy ceny míru Blbák Obama, ti kdo ho volili a vychvalovali do nebes, se musí nyní držet za hlavu. Jasně podstrčenej rádoby důkaz proti Asadovi v době, když začínal obracet kartu a vypadalo to, že vojna brzo skončí. Stejně jako v Libyi. Když vládní jednotky začaly drtivě porážet tu povstaleckou chamraď, musel přijít plán B a začalo se bombardovat. Jako záminka pro útok na suverenní stát a ještě bez mandátu OSN to vždycky postačí a teď se tam hrnuly, ještě ani neskončily výsledky OSN. A zdravej rozum? Tak proč ho teda nepoužívají ti váleční štváči. To co předvádí Obama, Kerry, McCain aspol, není zdravej rozum, al prostej fanatismus. Jak někdo může jen připustit, že je normální, když jeden stát, či několik států vojensky vystoupí proti jinýmu státu, kterej ho nijak neohrožuje, nevyhlásí mu válku, neútočí na něj, nezabíjí jeho obyvatele? Jak to může někdo schvalovat, když mezinárodní společenství říká NE, když útočník chce vše uspěchat, aby mu to jeho domácí parlament náhodou nezatrhl? NATO je jen účelový uskupení ku prospěchu několika málo elit, v případě potřeby se neštítí bezdůvodné agrese a intervence do žádné země. Naše hanba, že jsme tohoto teroristickýho spolku členem. To co se prezentuje jako náhlá odveta za domnělé použití chemických zbraní, už bylo naplánováno roky dopředu a s veřejností se hraje jen obscénní divadlo. Stále stejnej scénář a lidi jim to pořád docela žerou že jsou líní zjistit si o tom bližší informace, podívat se na věc z různých úhlů pohledu a udělat si vlastní názor. Další fungující zemi destabilizovat, předat do rukou fanatikům, hlavně si urvat svůj kousek, utnout vliv Ruska a Číny v regionu a adios, příští rok zas jinde. Třeba Írán, možná Egypt, podpořit tamní Muslimský bratrstvo, kdo ví. Už někdo těm samozvaným celosvětovým vývozcům demokracie potřebuje dát pořádně na prdel. Už dlouho jim tam nespadl žádnej barák.
11.09.2013, 10:12
jo tak je to
11.09.2013, 16:32
Výstižné, k tomu už skoro není co dodat. Snad jen, že by ... nic, všechno už jsem napsal dole.
11.09.2013, 07:55
5
POPIS ÚPLNĚ MIMO. Toto video bylo natočeno 20 srpna, ale útok chem zbraněmi se stal ráno 21 srpna. Oběti na videu byly uneseny a zabity, jen proto aby mohlo být natočeno tohle propagační video. Obama toto video obhajoval před senátem a americkým lidem jako důkaz zvěrstev Asadova režimu doté doby než se ozvali rodiče unesených dětí... a co mainstream? ty kurwy o tom vůbec neinformovaly že obama vědel že video není pravé, tím pádem ví i jak bylo natočeno. http://www.reformy.cz/zpravy/podvodna-videa-chemickych-utoku-ze-syrie/ http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/2692-videa-a-fotografie-obeti-chemickeho-utoku-v-syrii-byly-predem-zfalsovany http://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=identifikace-mrtvych-deti-z-ghouty&cisloclanku=2013090046 Ovečky otevřete oči, dokud ještě máte hlavu na krku.
11.09.2013, 08:32
LOOOOL a koukal si na ty děti ? Viděl si ten výraz ? tu tvář zkroušenou příslibem bolesti ? nebo si jim jenom koukal do rozkroku jak tam boptná ta malá nudlička ?
11.09.2013, 08:54
Zkus to napsat bez té ironie, která ti moc nejde(nebo nejsem na takové úrovni zvrácenosti jako ty). Každopádně odvolávat se na chudáčky děti ve videu a hned potom hurá bombardovat... to je amerika. Stejně jako dnes před 12 lety, je to podvod na hloupé lidi. A ti hloupí uvěří. co už.
11.09.2013, 09:24
Taky myslím, že to tak bylo. Naplánovat a zinscenovat vše předem a pak postupně pouštět na veřejnost, hlavně děti, to hraje na city, ale už se jim to tolik nedaří. I většina obyvatel USA je proti zásahu. Co naplat, když v referendu se o tom rozhodovat nebude. Každopádně je to hooodně hnusná a špinavá hra, k čemu se někdo dokáže snížit.
11.09.2013, 16:24
Však tak podobně jsem to taky myslel, i když, bych byl s vynášením takových striktních rozsudků opatrnější. Je jasné, že v tom má prsty CIA, která hraje tu nejšpinavější hru. Když se člověk před pár lety vyjadřoval k oficiální verzi teroristického útoku 11. září kriticky, byl automaticky komouš, nácek nebo při nejmenším hodně pošahaný konspirátor, ale v současné době, ve světle posledních důkazů amerického imperialismu, už musí být všem na výsost jasné, oč tady jde a že pravdu lze najít všude jinde, jen ne v oficiálních médiích. Pro mě je Baas a Asad a Alavité rozhodně přijatelnější variantou, než sunitští radikálové, al-Kájda a jiná svinstva, podporovaní USA a NATO za jediným cílem – svrhnout režim nebo jej alespoň dostat do takové pozice, aby zblblý lid zemí NATO odsouhlasil invazi. V arabských zemích nebude nikdy klid, ale ať si řeší vše po svém, my jsme ti poslední, kteří se do nich mají co míchat, když nás tamější situace přímo neovlivňuje. Všechny záminky pro invazi jsou vyvrácené – 1) použití plynu. Není jediný důkaz, že tak učinila syrská armáda. 2) Svrhnutí totalitního režimu a nastolení demokracie. Hovadina. Jestli se dostanou k moci islamisté, jako že dostanou, bude tam vládnout ještě mnohem horší režim. 3) Nastolení míru – pokud jde Obamovi skutečně o nastolení míru, ať přestanou USA s okamžitou platností finančně, vojensky a politicky podporovat syrské povstalce (zahraniční žoldáky) a zruší sankce proti syrskému režimu, aby byl schopen co nejrychleji potlačit tu fanatickou verbež. 4) Záminka boje proti terorismu – taky kravina. Jak to, že tedy nepodporují Asada, ale právě rebely, jež jsou z drtivé většiny tvořeni právě al-Kájdou. Už to nejsou tak striktní nepřátelé jako před 12 lety? To by tam ale muselo jít skutečně o tyto proklamované cíle a ne o uchvácení ropných nalezišť, potažmo politický boj s Íránem, Ruskem, Čínou, a politický vliv v regionu. To jsou samé lži, co pouští do éteru, až je mně z toho na zvracení.
11.09.2013, 07:46
1
LOOOOOOL mne je jedno kdo si tam hraje se sarinem ale pro živého boha co ty děti ? To je opravdu kruté..copak si to snad ty malé stvořeníčka zaslouží ? Není vám jich líto když tam sebou plácaj na zemi a z držky se jim valí pěna a vnitřnosti jim lezou řiťema a nosem ? Nevím jak vy ale já se neubráním dojetí..ty hnusné malé polochcíplé a chcípající nudle !!! LOOOOL ROFL
11.09.2013, 08:33
samojebe když jsem začal číst tvůj koment, věděl jsem že něco nehraje a nakonec jsi nezklamal...to je dobře, myslel jsem že ses pomátl...
11.09.2013, 08:33
LOOOOOOOL ty jeden :-)
12.09.2013, 13:44
Tak tenhle koment od Samojebce si zaslouží Nobelovu cenu za mír
11.09.2013, 06:40
0
Prej extrémně drastické záběry. A kde?
11.09.2013, 07:46
LOOOOOL zřejmě myslí ty uslintané bestie
11.09.2013, 04:17
3
Vono je to uplne jedno, kdo to tam ted hodil. vinu na tom maji vsichni stejne. Asad je nesympatickej zmrd, kteryho lidi nemaj radi. opozice jsou jeste vetsi curaci a mlatej se o to, jestli mohamaduv naslednik je jeho syn nebo pritel. o tom to cely je. vsichni jsou to kreteni a absolutne schvaluju brutalni zakrok a vyhlazeni tehle luzy. Amen
11.09.2013, 08:57
Tak začni s vyhlazováním kreténů u vás doma a nezapomeň že sebe musíš vyhladit až vyhladíš všechny členy svojí rodiny. CHápeš aby to mělo nějaký efekt.
11.09.2013, 09:07
Mrkni na film: "Diktátor" a pochopíš
11.09.2013, 16:02
Nesouhlasím. Asad, Baas a Alavité jsou rozhodně mnohem přijatelnější variantou pro politickou a náboženskou stabilitu v regionu, než sunitští radikálové, džihádisté a teroristé z al-Kájdy, prosazující šariu a usilující o znovunastolení všearabského chalífátu a podobné bezmozky.
12.09.2013, 09:56
diktatora sem videl, celkem sranda vyhlazeni sem mel na mysli jak sunity tak siity, nedelam mezi nima rozdili, ackoliv vim jak to jsou.
12.09.2013, 13:42
Al-Assada nemají rádi? Tak pro to ho asi podporuje Rusko, Čína, Írán, 70% Syrského obyvatelstva a nespočet miliónů lidí po celém světě.
11.09.2013, 03:59
2
Obávám se,ELe, že tohle nejsou "důkazy" jako v Iráku. Tohle je bohužel zřejmě skutečnost.
11.09.2013, 16:00
Netvrdím, že to není skutečnost, ale záběry chemického útoku nikterak neukazují, kdo ho skutečně spáchal. Zatím nebyl předložen žádný důkaz, z nějž by jasně vyplívalo, že byl aktérem pávě Asadův režim. A i kdyby byl, opozice páchá stejná zvěrstva, však jen na tomhle serveru už jsme byli svědky tolika videí a to si nenatáčí zdaleka všechny svoje aktivity. A pokud by přece jen bylo použití těch svinstev syrskou vládou dokázáno mimo vši pochybnost, pak by (snad) bylo právo na straně interventů, ale i tak, výhradně na základě dohody mezinárodního společenství a požehnání RB OSN rozhodně nemají. Nicméně k chemickým zbraním má přístup i opozice a rozhodně má menší zábrany k něčemu takovému jako syrská armáda. Asad je každopádně zlo, o tom nepochybuji, ale to, proti čemu bojuje, je ještě mnohonásobně horší. On to tam drží všechen ten fanatický póvl pevnou rukou a pod jeho vedením je Sýrie politicky a především nábožensky jakžtakž stabilní. Pokud k moci nastoupí teroristé (což je většina rebelů), bude to soumrak sekulární Sýrie, konec svobody vyznání v poledním arabském státě a nepřeji všem etnickým a náboženským menšinám – šítským sektám, Kurdům, křesťanům, židům, baháistům a jiným, co bude následovat. I Iráku a Libyi by bylo lépe pod vedením diktátorů, než současný chaos, sektářská válka a tiché etnické čistky. Do takových regionů prostě pevná ruka patří, ta při jejich mentalitě demokracie ještě hodně dlouho fungovat nebude. Rozhodně nejsem příznivcem komunismu, ale pro tyto země představují takovéto režimy jedinou možnou variantu, pokud chceme předejít eskalaci náboženského radikalismu.
11.09.2013, 18:02
V podstatě s tebou souhlasím. Je lepší jeden diktátor víceméně pod kontrolou, než nečitelná občanská válka, která by mohla trvat léta, a kde by se lehce mohly ty barely s tím svinstvem někam ztratit. Mohli bysme je totiž brzy najít u nás v Evropě třeba někde v metru. . .. Něco by se s tím ale dělat mělo, a po dobrým to asi nepůjde.
11.09.2013, 20:46
Všechno to jsou herci z Hollywoodu.
12.09.2013, 16:21
Ono by stačilo uvolnit sankce EU a USA na syrskou ekonomiku a přestat podávat rebelům zbraně, výcvik a finanční pomoc, ona by ta válka rychle skončila. Jenže západ se rozhodl, že bude na straně rebelů a ti to musí vyhrát za každou cenu, i kdyby měla válka trvat třeba ještě 10 let. Že při ní umírá mnohonásobně více lidí, než za Asadovy předešlé diktatury, je zřejmě jedno, účel světí prostředky.
11.09.2013, 03:01
2
sory, ale ja si musel ulevit
11.09.2013, 15:25
Ty čuně!
11.09.2013, 03:00
1
lepsi herecky vykony bych natocil s fetakama z hlavaku a taky bych pod to mohl napsat, ze se nam tu siri cernej mor
11.09.2013, 07:45
přesně tohle mě napadlo taky, je to fake jak prase, a američani jsou největší kkt na světě, čínu na ně, ať je už skoupí..rozřežou tu jejich sochu svobody a místo ní udělají monument se srpem a kladivem..:-))
11.09.2013, 02:12
0
pochybuju, že autor příspěvku tuší oč tam jde. Jeho stupidita nezná mezí, když mu jeho logika automaticky napovídá, že za to může USA. Moc koukáš na internet a málo čteš, nic nevíš, jsi hloupý podprůměrný člověk lehce ovladatelný médii hlupáku
11.09.2013, 08:33
Sám jsi hloupý a tomhle konfliktu nic nevíš... Kdo posílá prachy a zbraně tzv. "syrské svododné armádě"? Kdo chce bombardovat bez důkazů? Zajímalo by mě co říkaá ta tvoje logika tobě. to budou asi pěkné sračby by usa
11.09.2013, 15:47
Já spíš pochybuji, že ty víš, oč tam jde. Podle toho výblitku, co z tebe vylezl, asi moc ne. Mám takové neblahé tušení, že lehce ovladatelný médii jsi spíše ty, když podle pár videí, které naprosto vůbec neukazují, kdo je iniciátorem onoho útoku, skáčeš na špek strůjcům oficiální teorie. Nechci tě urážet, abych klesnul na tvoji úroveň, ale jestli nevidíš tu do očí bijící propagandu proti syrskému režimu, jež se na nás poslední měsíce valí z všech stran, tak musíš být opravdu slepý, hluchý, blbý nebo naprosto oddaný amerikanista. Nehledě na to, že si navzájem protiřečíš. Tak jsem lehce ovladatelný médii, nebo moc koukám na internet? Oni totiž právě masmédia jako televize, rozhlas a tisk slouží k ovlivňování mas ovčanů a jen na internetu se lze dočíst o problému z různých pohledů a udělat si zdravý nezaujatý názor na věc. Takže napřed si to napiš několikrát nanečisto, než ze sebe vypotíš podobný paskvil. Ušetříš se tím dalšímu ztrapnění. Tady o to až tak nejde, mezi zdejší negramotnou elitou se ztratíš, ale v reálném životě ti to může činit problémy. O vině USA jsem nic nepsal, asi tvoje chabá dedukce, nicméně CIA má svoje chapadla rozlezlá po celém světě a nemyslím si, že by nebyli něčeho takového schopni. Už za studené války ukázaly obě strany, čeho jsou schopny. Když jde o moc a peníze, lidskost jde sranou a z lidí se stávají hyeny. A v tomhle případě jde o hodně. Sýrie je hodně strategické místo. Tady nejde o žádné civilisty ani demokracii, ale o tvrdou politikou a jestli myslíš, že nějakému Obamovi záleží na syrských civilistech, tak jsi navýsost naivní a bohužel díky takovým ovčanům jsou v očích veřejnosti ospravedlněny všechny agrese USA a NATO do arabských a jiných muslimských zemích zemí v posledních letech, které jen prohlubují jejich nenávist vůči západu a jsou živnou půdou terorizmu. Nemyslíš? Vlastně ty asi opravdu moc nemyslíš. Takže pokud nemáš seriózní argumenty pro vyvracení něčího názoru, raději se k tématu nevyjadřuj, protože jakákoliv další polemika s takovým jedincem je jen plýtvání časem.
11.09.2013, 17:09
paparazi5 - na to kolik ti je, bys už mohl mít rozum (pokud ti teda bude vůbec někdy dopřáno). El-magor neukázal na nikoho prstem, kdo sarin použil, protože nejsou žádný přesvědčivý důkazy kdo to byl. To USA se tady snaží manipulovat o sto péro (bez důkazů) a takový hovada jak seš ty jim to žerou.
12.09.2013, 13:39
ten paparazi5 je Teodor Marjanović pokud víte o koho se jedná a pokud né tak je to taková Srbská píča co leze Amíkům do prdele.
12.09.2013, 16:31
Ten mistr plytkých fabulací je několikaletým návštěvníkem zvrácených? Tak tím se potom vše vysvětluje, je-li tomu vážně tak. Asi si sem chodí ulevovat od těch svých redaktorských zblitků onanií u poprav a autonehod. Fanatický amerikanofil pověstný svojí patologickou předpojatostí vůči všem, kteří jazykem netapetují zadnici strýčka Sama, hraničící až s duševní chorobou. Z toho se linou lživá slova jako z vrásčitých úst staré olašské Cikánky. Ten by dokázal uplácat z hovna tank, aby mohl s vidinou lepších zítřků pod taktovkou humanitárních bomb pomoci spojencům. Bere ty jeho žvásty vůbec někdo vážně? Obávám se, že bohůmžel stále ano. Každopádně bychom měli být poctěni, že je na našem serveru někdo tak zvrácený, Samojeb má vážnou konkurenci.
11.09.2013, 01:08
0
jeste kdybych vedel co je to ten sarin. mohl byste mi nekdo rict trema vetama oc tam jde v te syrii? a proc tam vandruje usa? mam posledni dobou trochu bordel v tech valkach...
11.09.2013, 04:20
ropa okolo, cina z jedny strany, rusko z druhy, zajmy amerikanu na treti strane. docela bych jim i veril ze chteji bojovat s terorizmem. ehm ehm. zcela vazne. valka krmi ekonomiku, ropa je potreba a takyu je treba snizit vliv chiny. je toho hodne kua